تاریخ انتشار: 1402/04/11 00:52
کد خبر: 3454

جدال جذاب آقای گلی/ در انتظار فصلی پر هیجان با مهاجمان" سه تیم بزرگ"

رقابت استقلال، سپاهان و پرسپولیس در جذب ستاره های خط حمله جذابیت لیگ بیست و سوم را افزایش داده است.
جدال جذاب آقای گلی/ در انتظار فصلی پر هیجان با مهاجمان" سه تیم بزرگ"

 پوریا منصوری؛ هنوز روزهای زیادی به شروع لیگ برتر فوتبال کشورمان و پایان مهلت نقل‌وانتقالات باقی مانده و قطعا ترکیب تیم‌ها دچار تغییرات زیادی خواهد شد.

تا به اینجای کار سه تیم مطرح فوتبال ایران؛ سپاهان، استقلال و پرسپولیس که در سه فصل اخیر رتبه‌های اول تا سوم جدول را بدست آورده‌ بودند سه مهاجم تاپ لول را جذب کرده‌ تا از همین امروز مژده‌ی جدالی حساس برای کسب عنوان آقای گلی فصل آینده را به فوتبال دوستان بدهند.

سپاهانی‌ها با خرید کاوه رضایی بدنبال احیای این مهاجم پیشین آبی پوشان است و امیدوار هستند این لژیونر سابق بتواند خط حمله آنها را آتشین کند.

رضایی ۳۱ ساله  موفق به زدن ۳۳ گل در لیگ برتر با لباس تیم‌های فولاد، سایپا، استقلال و تراکتور شده و حالا بدنبال افزایش گل‌هایش با لباس زرد پوشان است. وی همچین  در طول حضورش در فوتبال بلژیک  ۳۹ گل را به ثمر رسانده است.

آبی پوشان پایتخت هم توانستند تا اینجای کار با عقد قرارداد با میلاد محمدی بازیکن فصل گذشته السیلیه قطر هوادارانشان را امیدوار کنند.

نکته جالب اینجاست که استقلالی‌ها در جواب خرید کاوه رضایی توسط سپاهان؛ مهاجمی را به خدمت گرفتند که سابقه بازی با لباس سپاهان در لیگ برتر را  دارد.

این مهاجم ۳۰ ساله  در طول حضورش در لیگ برتر با لباس راه‌آهن و سپاهان ۲۷ بار موفق به گشودن دروازه حریفان شده است و در لیگ پرتغال و ستارگان قطر هم ۲۸ گل زده در کارنامه دارد‌.

در طرف دیگر پرسپولیس تا به اینجای کار یک خرید قطعی داشته‌اند و آن هم باز گرداندن مهاجم  ۲۸ ساله و سابق خود از تیم پوشکاش آکادمیا مجارستان است.

شهاب زاهدی که از  فصل ۲۰۱۷ فوتبال خود را خارج از کشور دنبال کرده تازگی‌ها به تیم ملی هم دعوت شده و هوداران پرسپولیس امیدوارند او بتواند با لباس سرخ درخشش بیادماندنی در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

زاهدی ۴ بار با لباس سرخپوشان و ۱۲ بار با لباس ماشین سازی تبریز در لیگ برتر به میدان رفته اما موفق به گلزنی نشد و در طول حضور در لیگ‌های خارجی ۴۰ گل زده را در کارنامه دارد‌‌.

با توجه به آنچه گفته شد و باید منتظر ماند و دید مثلث قدرت فوتبال کشور در فصل آینده چه کیفیتی را ارائه می‌دهند و جدال آنها به کجا  کشیده خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmld3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آبی‌ها رقیب جدی پرسپولیس/ ستاره‌ای که هر دو تیم خواهانش هستند

نگرانی‌های مشترک یحیی، مورایس و ساپینتو
پرسپولیس و سپاهان و استقلال از چه می‌ترسند؟