تاریخ انتشار: 1402/04/10 21:56
عرشیا بابایی:از ۱۴ سال تا زیر ۱۸ سال برای تیم ملی بازی کرده ام
کد خبر: 3461

با بازگشت‌ به استقلال هدف بزرگی دارم/ تجربه خوبی به دست آوردم و برگشتم

 با بازگشت‌ به استقلال هدف بزرگی دارم/ تجربه خوبی به دست آوردم و برگشتم

عرشیا بابایی از جمله بازیکنان خوب پرورش یافته آکادمی باشگاه استقلال است که در همه رده ها به تیم ملی دعوت شده و حتی سابقه حضور در لیگ برتر را با تیم شهر خودرو را در کارنامه دارد. او پس از دو فصل مجددا به استقلال برگشته و به عضویت تیم امید درآمده است. در خصوص بازگشت کاپیتان سابق جوانان‌ استقلال، گفت و گویی با عرشیا بابایی انجام دادیم.

فرتاک ورزشی: پس از د‌و سال مجددا به باشگاه سابقت برگشتی؟

بله، من زمانی که از استقلال جدا شدم و به شهر خودرو یا همان پدیده رفتم دنبال هدف بالاتری بودم متاسفانه مشکلاتی در باشگاه پدیده رخ داد که نتوانستم به هدفم برسم.

فرتاک ورزشی: قبول داری خیلی زود وارد بزرگسالان شدی؟

خیلی هم زود نبود و من حتی در شهر خودرو بازی هم کردم ولی مصدومیت باعث شد بیشتر بازی نکنم و به چیزی که می خواستم نرسم. شهر خودرو مشکلات زیادی داشت که نشد همه در جریانش هستند. متاسفانه مصدومیت و حواشی باشگاه اجازه‌ نداد هدفی که دنبالش بودم به آن برسم. البته می توانستم در جوانان استقلال هم بمانم و بازی هم کنم ولی خودم فکر کردم اگر جدا شوم و در سطح اول فوتبال ایران خودم را آزمایش کنم بهتر است چون در فوتبال ایران بد جا افتاده که همه فکر می کنند بازیکن جوان باید در تیم جوانان یا امید بازی کند که در اروپا بازیکن جوانان در سطح اول فوتبال و حتی تیم ملی بزرگسالان هم به بازی گرفته می شود.

فرتاک ورزشی: یکی از گلزنان خوب پایه های استقلال هم بودی؟

من در همه رده ها به جز امید که این فصل قرار است برای امید بازی کنم، فکر کنم حدود ۸۰ گل به ثمر رساندم و همیشه جزو بهترین گلزنان تیم بودم. امیدوارم این فصل هم برای تیم امید مفید واقع شوم.

عرشیا بابایی

فرتاک ورزشی: در اکثر رده های سنی برای تیم ملی هم بازی کردی؟

من از ۱۴ سال تا زیر ۱۸ سال برای تیم ملی بازی کرده ام.

فرتاک ورزشی: هدفت بزرگسالان است؟

من اولین هدفم کمک به تیم امید است تا از این طریق به بزرگسالان هم برسم. امیدوارم بتوانم مثل گذشته در تیم امید نیز مثمر ثمر باشم و به تیم کمک کنم.

فرتاک ورزشی: قبل از استقلال عضو آکادمی باشگاه استقلال نود هم بودی؟

بله من در آکادمی باشگاه استقلال نود نیز حضور داشتم  که شخص آقای ایوب اصغرخانی و رضا پورمحمد نیز در پیشرفت فوتبالم تاثیر زیادی داشتند. ممنون این دو مربی زحمتکش هستم. من استارت فوتبالم از آکادمی باشگاه استقلال نود بود و از همین باشگاه به استقلال تهران راه یافتم.

فرتاک ورزشی: حرف پایانی؟

 از همه کسانی که برای پیشرفت فوتبالم زحمت می کشند تشکر می کنم. از مربیانم و مجموعه آکادمی استقلال آقای اصغر حاجیلو و آقای سیاوش اکبرپور و همچنین پدر مادرم نهایت تشکر را دارم که همیشه پشتم بودند و حمایتم کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mx653

آخرین اخبار