//
کدخبر: ۴۰۸۶۳۳ //

سوپرجام، محل اختلاف با ستاره‌های پرسپولیس!

قهرمانی اتوماتیک پرسپولیس در سوپرجام، به جدیدترین اختلاف بین مدیران و بازیکنان پرسپولیس تبدیل شده است.

سوپرجام، محل اختلاف با ستاره‌های پرسپولیس!
به گزارش فرتاک نیوز،

 فصل برای پرسپولیس به بهترین شکل ممکن پایان یافت. شاگردان یحیی گل‌محمدی ابتدا با غلبه بر نساجی و بالاتر از سایر مدعیان، قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و سپس با پیروزی در دربی، جام حذفی را بالای سر برد. این دو قهرمانی، به صورت اتوماتیک سوپرجام را هم به پرسپولیس رساند تا سرخپوشان سه گانه را کسب کنند.

با این حال دبل قهرمانی، تبعات مالی جالبی را هم برای باشگاه پرسپولیس به دنبال داشت. با این نتایج 66 میلیارد آپشن قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی هم فعال شد که در این بین یک نکته مهم، توجهات را به خود جلب می‌کند. پرسپولیس بدون انجام بازی موفق شد قهرمانی سوپرجام را کسب کند و حالا بازیکنان مدعی دریافت پاداش این قهرمانی نیز هستند.

البته اعضای کادرفنی پرسپولیس و دستیاران یحیی، چنین بندی را در قرارداد خود ندارند و این مربوط به بازیکنان پرسپولیس است. همچنین رقم مربوط به پاداش سوپرجام کمتر از قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی است اما به هر حال برای بازیکنان تیم از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

اما نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس حاضر نیست پاداش سوپرجام را به بازیکنانش پرداخت کند و استدلال می‌کند که بازی سوپرجام برگزار نشده و طبیعتا در چنین حالتی پاداش قهرمانی هم به بازیکنان تعلق نخواهد گرفت.

این موضوع بین بازیکنان پرسپولیس و رضا درویش به جدیدترین اختلاف تبدیل شده و باید دید که مدیرعامل پرسپولیس در روزهای آینده این مسئله را به چه شکلی حل خواهد کرد.

همچنین بازیکنان پرسپولیس خواستار دریافت تمام و کمال دستمزد خود و تسویه حساب با باشگاه برای فصل جدید هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۶۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان