تاریخ انتشار: 1402/04/05 13:17
مرتضی برگی زر در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 3771

شادکام و شریعت هر دو متعلق به خراسان رضوی هستند و باید مورد حمایت قرار بگیرند

مرتضی برگی زر شادکام و شریعت را نیازمند حمایت های همه جانبه اهالی فوتبال دانست.
شادکام و شریعت هر دو متعلق به خراسان رضوی هستند و باید مورد حمایت قرار بگیرند

مرتضی برگی زر بازیکن و کاپیتان اسبق پیام و ابومسلم در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار فرتاک ورزشی در مشهد در خصوص برگزاری دربی روز گذشته مشهد گفت: آنچه داشته و سرمایه فوتبال خراسان رضوی در لیگ بزرگسالان کشور است همین دو تیم شریعت نوین و شادکام مشهد می باشد که هر دو در بخش خصوصی در حال فعالیت و اداره می شوند و قطعا اهالی فوتبال مشهد و استان دست حمایتشان را نباید از پشت هر دو تیم بردارند، چرا که ما از حداقل‌ها در این مسیر در حال حاضر بهره می‌بریم .

پیشکسوت فوتبال استان و مشهد در ادامه پیرو اتفاقات روز گذشته ورزشگاه ثامن الائمه علیه السلام خاطرنشان کرد: نمی خواهم عملکرد کسی را قضاوت کنم، بلکه تمام هدف و منظورم در این خصوص آینده این دو نماینده است که به هر نحوی شده نه تنها در پایان فصل حفظ شوند بلکه تمام اهالی فوتبال اعم از هوادار ، پیشکسوت و اهالی رسانه باید دست به دست هم داده تا دو تیم مسیر صعود را طی کنند.

برگی زر همچنین با اشاره به اینکه درگیری بوجود آمده بین دو نفر از چهره‌های فوتبالی استان قطع یقین توجیه نخواهد داشت ، اما به عقیده بنده نباید در مقام قضاوت قرار بگیرم و به آن دامن بزنیم ، چرا که این امر تنها به فوتبال استان لطمه خواهد زد و به نوعی دودش به چشم خودمان می رود .

کاپیتان اسبق پیام و ابومسلم در پایان گفت: هم سرمربی شادکام چهره سرشناس فوتبال استان و کشور است و هم عکاس رسانه‌ای متعلق به همین شهر می‌باشد و قابل احترام است. جدا از این موضوعات در فوتبال حرفه‌ای مخصوصا در یک خانواده چنین مواردی پیش خواهد آمد و  ما مشابه اینگونه اتفاقات و دلگیری ها را تجربه کردیم ، پس بهتر است‌ دست دوستی و رفاقت را بخاطر حداقل فوتبال این شهر به سمت یکدیگر گرفته و کدورت ها را فراموش کرده و با تمام وجود به فردای فوتبالمان بی اندیشیم تا بتوانیم گذشته را جبران و سرمایه هایمان را مجدد برگردانیم .

خبرنگار: مجتبی رجب زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpeb2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آتی تورک در تلاش برای کسب پیروزی در رفت و برگشت/ نیکبخت به دنبال انتقام شکست بازی رفت

نیکبخت واحدی ، بدنبال نزدیک شدن به بیست در جدول رده بندی
شاگردان اسطوره به دنبال جبران در خارج از خانه‌