//
کدخبر: ۴۰۸۳۸۹ //

یک شانس برای ماندگاری کامیابی نیا در پرسپولیس

شماره ۱۱ پرسپولیس گرچه از تراکتور و یکی دو تیم لیگ برتری دیگر پیشنهاد دارد اما به همین دلیل خاص تاکنون جوابی به پیشنهادات خود نداده است.

یک شانس برای ماندگاری کامیابی نیا در پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از بازیکنانی که در لیست انتظار یحیی گل محمدی برای ماندن یا جدایی از پرسپولیس قراردارد، کاپیتان دوم این تیم است.

کمال کامیابی‌نیا هافبک پرسپولیس پرافتخارترین بازیکن این تیم به شمار می‌رود. کامیابی‌نیا با ۸ فصل بازی در پرسپولیس یکی از رکوردداران حضور مستمر در این تیم در تاریخ لیگ برتر است. هافبک شماره ۱۱ سرخ‌پوشان در این مدت به ۶ قهرمانی با پرسپولیس دست یافت و تنها بازیکن همیشه حاضر در عصر طلایی پرسپولیس است. با قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم، کمال کامیابی‌نیا به تنهایی پرافتخارترین بازیکن تاریخ پرسپولیس شد. کامیابی‌نیا به همراه پرسپولیس، در لیگ‌های شانزدهم، هفدهم، هجدهم، نوزدهم، بیستم و بیست‌ودوم به قهرمانی رسید. پیش از این، کمال در این رکورد، با افشین پیروانی، بهروز رهبری‌فرد، بوژیدار رادوشویچ و جلال حسینی که ۵ بار با پرسپولیس به قهرمانی رسیده بودند، شریک بود.

کمال کامیابی‌نیا هنوز یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما در صورتی می‌تواند امیدوار به ماندن باشد که میلاد سرلک از این تیم برود یا یحیی گل‌محمدی نتواند هافبک دفاعی مناسبی برای تیمش پیدا کند.

کاپیتان دوم پرسپولیس، در فصل گذشته اغلب روی نیمکت نشست و چندان به بازی گرفته نشد اما هرگاه وارد زمین شد توانست عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد. کامیابی‌نیا تجربه فراوانی نیز دارد و شاید در صورت ناکامی پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی در خرید هافبک دفاعی جدید، در این تیم ماندگار شود.

شماره ۱۱ قرمزها گرچه از تراکتور و یکی دو تیم لیگ برتری دیگر پیشنهاد دارد اما به همین دلیل خاص تاکنون جوابی به پیشنهادات خود نداده و منتظر است ببیند یحیی گل‌محمدی چه تصمیمی می‌گیرد؟

کامیابی‌نیا بدش نمی‌آید با یک قهرمانی دیگر در لیگ برتر به رکورد ۷ قهرمانی با پرسپولیس در این رقابت‌ها رسیده و دست نیافتنی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۳۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان