تاریخ انتشار: 1402/04/05 00:36
کد خبر: 3800

تقسم امتیازات در مشهد؛ نتیجه‌ای که به کام هیچ تیمی خوش نیامد

داور مشهدی قضاوت بحث برانگیزی در هفته سیزدهم در دربی مشهد داشت.
تقسم امتیازات در مشهد؛ نتیجه‌ای که به کام هیچ تیمی خوش نیامد

هفته سیزدهم لیگ سه فوتبال کشور در حالی پیگیری شد که شاید مهمترین بازی این هفته تقابل دو تیم همشهری شریعت نوین و شادکام مشهد بود ، دیداریی حساس که قطعا نتیجه آن برای هر دو تیم حائز اهمیت بود و هر دو سرمربی بدنبال پیروزی و کسب هر سه امتیاز این دیدار بودند .

 دربی مشهد در همان دقایق ابتدایی یعنی دقیقه ۱ مسابقه به نفع شاگردان نیکبخت رقم خورد و یک ضربه پنالتی به نفع شادکامی ها گرفته شد که توسط حمید غلامی بازیکن با تجربه این تیم به گل تبدیل شد .

در ادامه شریعت‌نوینی‌ها که بدنبال جبران گل خورده بودند حملات خود را روی دروازه رقیب همشهری بیشتر کردند، اما شادکامی ها توانستند تگ گل خود را در نیمه اول حفظ کنند و با همان یک گل نیمه نخست به پایان رسید .

نیمه مربیان هر دو مربی استراتژی خودشان را به تیم هایشان تزریق کردند، اما شاگردان آتی تورک در دقیقه ۷۰ بازی توسط رضا فاتح موفق شدند بالاخره قفل دروازه حریف را باز کنند و بازی را به تساوی بکشانند .

جدا از نتیجه بازی و عملکرد هر دو تیم داوری در این دیدار شاید نکاتی را به همراه داشت که از جمله موارد مهم آن داور مشهدی این مسابقه بود که توسط کمیته داوران برای دیداری در این سطح با حساسیت ویژه اش نیز انتخاب شده بود!

نوع قضاوت بحث برانگیزی که جمعه داور خراسانی و مشهدی از خود به نمایش گذاشت حرف و حدیث‌هایی را بدنبال خواهد داشت؛ قضاوتی نسبتا ضعیف که بیشتر در لحظات پایانی این جدال دیده شد ، چرا که به اخراج دو بازیکن،  یکی از تیم میزبان یعنی شریعت و دیگری از تیم نیکبخت واحدی منجر شد تا این بازی با تنش و درگیری ادامه داشته باشد.

اما اوج تنش در تصمیم های داور گلی بود  که برای دومین بار توسط شریعت نوین به ثمر رسید و مردود اعلام شد . همین کافی بود تا نیمکت و تیم شریعت نسبت به این تصمیم داور شاکی شده و پایان بازی به درگیری کشانده شود .

لازم بذکر است با شروع درگیری ها پس از سوت این دیدار کادرفنی هر دو تیم مخصوصا علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی شادکام  برای خاتمه دادن به درگیری‌ها وارد عمل شده و با وساطت مانع از ایجاد بالاگرفتن تنش میان بازیکنان و دیگر عوامل شدند .

خبرنگار : مجتبی رجب زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jvo3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آتی تورک در تلاش برای کسب پیروزی در رفت و برگشت/ نیکبخت به دنبال انتقام شکست بازی رفت

دو سه مربی در لیگ برتر جادوگر داشتند!
واکنش اشجاری به جادوگری در لیگ سه؛

افزایش سهمیه های صعود به لیگ دسته دوم از ۴ به ۵!
خبری خوش برای تیم های حاضر در مرحله نهایی؛

اسامی تیم های حاضر در مرحله نخست لیگ دسته سوم در فصل ۱۴۰۰/۱۴۰۱ معرفی شد
با اعلام امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته سوم کشور؛