تاریخ انتشار: 1402/04/04 19:10
کد خبر: 3843

آقای کریمی اینجا استقلال است با آبروی باشگاه بازی نکنید/دائم الخمری مربی از بی عرضگی مدیر است!

صحبت های سرپرست موقت استقلال در خصوص ساپینتو یک نوع خودزنی است.
آقای کریمی اینجا استقلال است با آبروی باشگاه بازی نکنید/دائم الخمری مربی از بی عرضگی مدیر است!

علی مسعودی؛  حجت کریمی سر‌پرست موقت استقلال دست کمی از علی فتح الله زاده ندارد و این روزها هر شبکه‌ای را می‌زنی، می‌بینی او درحال مصاحبه کردن است! مصاحبه‌هایی که بیشتر با آبروی باشگاه بزرگ استقلال بازی می‌کند و هیچ دردی را دوا نخواهد کرد. او هر روز در رسانه و تلویزیون است که ظاهرا جای مهران رجبی را گرفته است!

بیشتر بخوانید: رونمایی گلزار از مادر زن جوانتر از خودش!

 

سرپرست موقت آبی شاید هنوز متوجه نشده در چه جایگاهی قرار گرفته و حرف زدن در مورد بعضی چیزها جز ضربه زدن و حتی توهین به خود باشگاه است که نباید آن را مطرح کند.

نمونه اش رفتن به جنگ مربی که خودش نتوانست او را کنترل‌ کند و به جز بدهی که برای ساپینتو برجا گذاشته‌، حال او را مربی "دائم الخمر" دانسته است! در این راستا اولین ایراد به خود سرپرست موقت باشگاه وارد است که اگر خبر داشته مربی دائم الخمر در تمرینات و بازی‌های استقلال حضور پیدا می‌کند چرا یک بار به مربی‌اش هشدار نداده و اجازه داده هر کاری که دلش می‌خواهد انجام دهد؟! شاید آقای سرپرست موقت با خودش فکر می‌کند با این حرف زدن‌ها و مربی اروپایی را زیر سوال بردن بتواند از قراردادش کم کند و چند سالی هم برای او زندان صادر کند؟!  شاید هم فکر می‌کند با این کارها، کاری کند تا ساپینتو به فیفا شکایت نکند! شاید هم فکر می‌کند با گفتن "مربی دائم الخمر " با آبروی او بازی کند و در اروپا به او تیم ندهند؟!

  • بیشتر بخوانید:

کولاک تراکتوری‌ها/ مهاجم استقلال در نزدیکی تراکتور

پرسپولیس و غیر ممکن ۲/ مهاجم فرانسوی به ایران می‌آید؟

سیدحسین جانشین خودش را معرفی کرد!

گزینه جدید استقلال/ مدافع برزیلی جایگزین سیلوا

ظاهرا آقای سرپرست موقت آبی نمی داند پرداختن به چنین مسائلی جز زدن باشگاه و حتی خودش نیست و مهمتر از همه آبروی باشگاه بزرگ استقلال را می برد که یک سال به مربی پول داده‌اند که در حالت عادی قرار نداشته است. شاید هم خود سرپرست موقت آبی‌ها هنوز نمی‌داند با مطرح کردن چنین بحث‌هایی جز خدشه‌دار کردن باشگاه و سایر مجموعه نیست. شاید هم این چیزها بی‌عرضگی آنها را نشان می دهد که یک سال، یک مربی را مدیریت نکردند تا کار به آبروبری و آبروریزی بکشد؟! آبروریزی که فقط برای ساپینتو نیست و برای مدیران باشگاه است چون نتوانستند مربی شان را کنترل کنند، حال به دنبال خودزنی هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7wz4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساپینتو: از دروغ‌های پُرتعداد و وعده های توخالی «کریمی» شوکه شده‌ام