//
کدخبر: ۴۰۸۲۶۰ //

محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن

محمد ربیعی به عنوان سرمربی ذوب آهن معرفی شد.

محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه ذوب آهن پس از بررسی چند گزینه و مذاکره با آنها سرانجام محمد ربیعی را به عنوان جایگزین مهدی تارتار معرفی کرد تا او سرمربی ذوب آهن در فصل آینده باشد.

این در حالی است که ربیعی 4 فصل متوالی در مس رفسنجان حضور داشت و در ابتدای پنجره نقل و انتقالاتی نیز گزینه هدایت استقلال بود اما در نهایت پس از اینکه نکونام بر مسند مربیگری استقلال تکیه زد و الهامی جای او در مس رفسنجان را گرفت، ربیعی نیز به پیشنهاد ذوب آهن پاسخ مثبت داد و مسافر اصفهان شد.

سبزپوشان اصفهانی در حالی این چهره موفق را به عنوان سرمربی تیمشان انتخاب کردند که دو فصل خوب را با مهدی تارتار گذراندند و در میانه‌های جدول حضور داشتند و حالا باید دید با ربیعی چه عملکردی را خواهند داشت.

علاوه بر تارتار که مذاکراتی را با مسئولان ذوب آهن داشت، قاسم حدادی‌فر نیز گزینه هدایت ذوب آهن محسوب می‌شود اما مسئولان کارخانه ذوب آهن به خصوص مدیرعامل آنها تمایل چندانی به استخدام حدادی‌فر به عنوان سرمربی نداشت.

ذوب آهن، دومین تیم محمد ربیعی در لیگ برتر ایران خواهد بود و او حالا پس از مس رفسنجان، هدایت این تیم را در لیگ برتر ایران برعهده می‌گیرد و باید دید که چه عملکردی را از خود به جای خواهد گذاشت.

با انتخاب ربیعی به عنوان سرمربی سبزپوشان اصفهانی، حالا ملوان و پیکان تنها تیمهایی هستند که سرمربی خود را انتخاب نکرده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۲۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان