//
کدخبر: ۴۰۸۰۴ //

منصوریان و رضایتی که از قرعه لیگ هفدهم دارد / بررسی دیدارهای استقلال

بررسی برنامه بازی‌های این تیم در لیگ هفدهم نشان می‌دهد که آبی‌ها حق دارند از این قرعه راضی باشند.

منصوریان و رضایتی که از قرعه لیگ هفدهم دارد / بررسی دیدارهای استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

در 5 بازی هفته اول، استقلال از جمع تیم‌های بالانشین فصل قبل فقط با تراکتورسازی روبرو خواهد شد. تیمی که در لیگ هفدهم در انتظار یکی از سخت‌‎ترین و بحرانی‌ترین فصل‌های اخیر خود است. از این5بازی 3 بازی با میزبانی استقلال برگزار می‌شود. نکته جالب در برنامه بازی‌های استقلال این است که آبی‌ها در 3 بازی اول خود با تیم‌هایی روبرو می‌شوند فصل گذشته در تهران به آنها باخته بودند! ضمن اینکه استقلال خوزستان و تراکتورسازی استقلال را در خانه خود هم شکست دادند و این تیم را دبل کردند.

 

در 5 بازی هفته دوم استقلال باز هم 3 بار ورزشگاه آزادی به میدان خواهد رفت. آبی‌ها با فولاد، ذوب‌آهن و پرسپولیس در آزادی روبرو می‌شوند و در دو بازی بیرون از خانه مقابل دو تیم تازه لیگ برتری شده یعنی پارس جم جنوبی و سپیدرود رشت قرار می‌گیرند. این شاید سخت‌ترین مقطع بازی‌های استقلال در این فصل باشد که البته فقط در مقایسه با دیگر مقاطع، دشوار به نظر می‎رسد وگرنه به خودی خود آنقدرها هم مقطع سختی نیست.

 

در 5 بازی هفته سوم، از جمع تیم‌‎های بالای جدولی فقط سپاهان مقابل استقلال قرار می‌گیرد. آبی‌ها در این مقطع هم 3 بار در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت، گسترش فولاد تبریز و سپاهان قرار می‌گیرند. تنها خروج استقلال از استان تهران در این مقطع، سفر به مشهد در هفته دوازدهم برای بازی مقابل سیاه‌جامگان خواهد بود.

 

در حالت کلی، استقلال در نیم‌فصل اول 9 بار در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود و فقط 4 بار از استان تهران خارج می‌شود. ضمن اینکه آبی‌ها از هفته نهم تا پایان نیم‌فصل اول فقط یک بار از استان تهران خارج می‌‎شوند و سایر بازی‌های این تیم در این مقطع در تهران برگزار خواهد شد.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان