تاریخ انتشار: 1402/04/01 00:38
کد خبر: 4018

رؤیت دو بمب نقل و انتقالات در مهرآباد (عکس)

رضا اسدی و حسین کنعانی با بازگشت به ایران، حالا باید سرنوشت باشگاهی خود را مشخص کنند.
رؤیت دو بمب نقل و انتقالات در مهرآباد (عکس)

کاروان تیم ملی ایران امروز در حالی به کشور بازگشت که شاگردان امیر قلعه‌نویی متشکل از بازیکنان داخلی و لژیونر در تورنمنت کافا حضور داشتند تا سرمربی تیم ملی بازیکنانش را ارزیابی کند.

رضا اسدی و حسین کنعانی دو بازیکنی بودند که در تورنمنت کافا برای ایران به میدان رفتند. کنعانی مدافع ثابت ایران در کنار پورعلی و حسینی بود، اما اسدی پشت سر مهدی طارمی و سردار آزمون در کنار شهاب زاهدی رقابت برای حضور بیشتر در ترکیب اصلی را ادامه داد.

نکته جالب اینکه این دو بازیکن حالا با بازگشت به ایران، باید هرچه زودتر تکلیف تیم باشگاهی خود را مشخص کنند. رضا اسدی پس از درخشش در تراکتور و ثبت 11 گل، به عنوان یک مهاجم وارد بازار نقل و انتقالاتی شده و در حال بررسی گزینه‌های خود است و همچنین پیشنهاد تمدید قرارداد با تراکتور را روی میز دارد.

این در حالی است که حسین کنعانی بعد از دو فصل بازی در لیگ ستارگان قطر، پیشنهادی برای تمدید قرارداد از این تیم نداشته تا شایعه بازگشت او به ایران منتشر شود. البته کنعانی ترجیح می‌دهد بازی خود را در قطر ادامه دهد و باید دید که پیشنهادی خواهد داشت یا خیر.

رؤیت دو بمب نقل و انتقالات در مهرآباد

آنها که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند، حالا در حالی پای به ایران گذاشته‌اند که شاید محدودیت نقل و انتقالاتی باعث شود تا پیشنهاد موردنظر خود را از ایران نگیرند و تمایل به حضور در خارج کشور داشته باشند.

البته انتخاب تیم باشگاهی برای اسدی و کنعانی از آن جهت اهمیت مضاعفی دارد که رقابت در خط حمله و دفاع در تیم ایران به شدت جریان دارد و ممکن است یک انتخاب اشتباه، جام ملت‌ها را از این دو بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rzxw4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق پرسپولیس با ۲ ستاره