//
کدخبر: ۴۰۷۵۲۵ //

از راز قرارداد یامگا پرده برداری شد

در شرایطی که طی روزهای اخیر عنوان شده باشگاه قبرسی خواستار به خدمت گیری ستاره فرانسوی استقلال است ظاهراً این موضوع با مشکلاتی مواجه شد.

از راز قرارداد یامگا پرده برداری شد
به گزارش فرتاک نیوز،

آرتور کوین یامگا مدافع فرانسوی ۲۶ ساله استقلال در ابتدای لیگ برتر بیست و دوم در حالی که با استقلال قرارداد داشت کنار مصطفی آجورلو ایستاد و عکسی به یادگار گرفت. آن روز خیلی‌ها دلیل انداختن آن عکس را متوجه نشدند چون این بازیکن در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم با استقلال قرارداد دو ساله بسته بود و از این بابت مشکلی برای حضور در لیگ برتر بیست و دوم نداشت.

اما حالا افراد مطلع در باشگاه استقلال در این باره به خبر ورزشی گفتند ظاهراً بین استقلال و یامگا قرارداد داخلی دوساله دیگری هم امضا شده است. از آنجا که طی سالهای اخیر و با قانون جدید فیفا، قراردادهای داخلی بین باشگاه‌ها و بازیکنان اعتبار دارند مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند با یک توافق مالی ساده هیچ مشکلی برای ادامه همکاری با کوین یامگا وجود ندارد و این بازیکن تا پایان لیگ برتر بیست و چهارم بازیکن تیم استقلال خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ تنها احتمال قطع همکاری طرفین در شرایطی است که به لحاظ مالی با هم به توافق نرسند و باشگاه استقلال این قرارداد داخلی را فسخ کند. در غیر این صورت یامگا تا دو سال دیگر بازیکن استقلال خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۵۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان