//
کدخبر: ۴۰۷۴۸ //

دو بازیکنی که لیست پرسپولیسی ها را تکمیل می کنند

تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها در اردوی اوکراین به سر می برد، در لیست بازیکنان خود 2 جای خالی دارد که گفته می شود برای احمد نورالهی و بشار رسن خالی نگه داشته شده است.

 دو بازیکنی که لیست پرسپولیسی ها را تکمیل می کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

که برای پشت سر گذاشتن دوره خدمت سربازی در لیگ شانزدهم راهی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شد باید تا شهریور ماه صبر کند و حدود 2 ماه از لیگ هفدهم را خارج از لیست پرسپولیس باشد.

بشار رسن بازیکن عراقی که برانکو سرمربی سرخپوشان پایتخت به دنبال جذب اوست باید به اردوی تیم ملی فوتبال امید عراق اضافه شود و در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا شرکت کند. با حضور رسن در اردوی تیم ملی عراق، این بازیکن هم تا اوایل مردادماه نمی تواند به تیم پرسپولیس ملحق شود.

برانکو که دقت خاصی در انجام تمرینات بدنسازی پیش از آغاز فصل دارد، به مدیران باشگاه تأکید کرده است، این ۲ بازیکن تمرینات گروهی و تیمی پیش از فصل را انجام نداده‌اند و در صورت حضور در پرسپولیس، باید همانند سایر بازیکنان برای انجام تست‌های پزشکی- ورزشی به ساختمان ایفمارک مراجعه کرده و هرچه سریع‌تر به مرز آمادگی فنی با سایر سرخپوشان برسند.

گفتنی است که با توجه به حضور دیر هنگام این 2 بازیکن در پرسپولیس، احتمالا سرمربی سرخپوشان برای چیدمان ترکیب یازده نفره تیم به مشکل برخواهد خورد.

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان