تاریخ انتشار: 1402/03/30 01:24
کد خبر: 4140

نقطه قوت و پاشنه آشیل ون پارس در لیگ آینده چیست؟ از تداوم حضور کلانتری تا عدم برنامه مشخص در نقل و انتقالات!

نکته مثبت ون پارس اصفهان در لیگ آینده و چند ابهام این تیم چه می باشد؟
نقطه قوت و پاشنه آشیل ون پارس در لیگ آینده چیست؟ از تداوم حضور کلانتری تا عدم برنامه مشخص در نقل و انتقالات!

تیم فوتبال ون پارس اصفهان در اولین سال حضورش در لیگ دسته اول فوتبال کشور با کسب 45 امتیاز در رده هشتم جدول ایستاد تا در میانه‌های جدول جا خوش کرده باشد، جایگاهی که نه می توان آن را بد دانست و نه می توان به آن نمره قبولی داد.

 ون پارسی ها که در ابتدای لیگ خود را یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر می‌دانستند، وقتی وارد کارزار رقابت ها شدند، به این نتیجه رسیدند که کار سختی در پیش رو دارند و مشکلات متعدد پیش روی آنها نیز مزید بر علت بود تا شرابط برای این تیم خوب پیش نرود تا جایی که در هفته بیست و هفتم و قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان و بعد از استعفای توتونچی سرمربی این تیم، با یک مربی نام آشنا به نام علی اصغر کلانتری به توافق رسیدند تا سکان هدایت را به دستان او بدهند.

حضور کلانتری در این دتیم یک شوک مثبت بود و توانست از 7 بازی باقیمانده 3پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست به تیم‌های استقلال خوزستان و شمس آذر قزوین داشته باشد، که البته شکست برابر آبی پوشان خوزستان اگر چه در کارنامه این مربی به ثبت رسیده است ولی اگر کمی واقع بین باشیم به دلیل این که کم‌تر از 24 ساعت به این بازی مسئولیت این تیم را پذیرفته بود، نمی توان نقش چندانی در این نتیجه برای او متصور شد.

اما کلانتری در ادامه راه 6 بازی دیگر روی نیمکت ون پارس اصفهان نشست که تنها یک شکست در کارنامه شا به ثبت رسید و آن هم برابر شمس آذر قزوین بود، تیمی که در این فصل با اقتدار قهرمان شده بود و شکست  برابر قهرمان لیگ طبیعی به نظر می رسید، اما شاگردان کلانتری از 5 بازی باقیمانده صاحب 3پیروزی و دو تساوی شدند تا در نهایت با 45 امتیاز به کار خود در لیگ دسته اول فوتبال پایان دادند.

اما نکته امیدواری در تیم ون پارس اصفهان در آن جایی نهفته است که مدیران این باشگاه برای رسیدن به موفقیت در فصل آینده، هم چنان سعی در ادامه را با علی اصغر کلانتری دارند، اما آیا فقط تثبیت نیمکت می‌تواند تضمیین کننده موفقیت باشد؟

پاسخ روشن است که این انتخاب اگرچه بسیار دارای اهمیت بوده و یک نکته مثبت می باشد، اما تنها بخشی از پازل برای رسیدن به موفقیت است و بخش دیگر این پازل حضور موفق در نقل و انتقالات و در ادامه آماده سازی به موقع برای شرکت در مسابقات است که این گونه به نظر می‌رسد مدیران ون پارس در این بخش هنوز نتوانسته‌اند تصمیم درستی اتخاذ نمایند و این می‌تواند پاشنه آشیل این تیم در لیگ آینده باشد و چه بسا تعلل چند روزه، آنها را از مسیر اصلی دور نماید.

جان کلام این که برای کسب موفقیت بایستی ابزارهای لازم را در اختیار داشت که یکی از آنها حضور کادر فنی موفق است که می‌توان به مدیران ون پارس نمره قبولی در این زمینه داد، اما آیا باقی این پازل را هم آنها به موقع  در کنارهم قرار خواهند داد یا این که هم چنان بایستی افسوس روزهای از دست رفته را بخورند؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pw6a2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ون پارس اصفهان - چادرملو اردکان/ مهم، دیدنی؛ حبس نفس‌ها در سینه