تاریخ انتشار: 1402/03/29 19:44
کد خبر: 4174

تمرین ملی‌پوشان با محوریت نقاط ضعف آلمان

آخرین تمرین تیم‌ ملی والیبال ایران پیش از دیدار مقابل آلمان در سالن اصلی مسابقات لیگ ملت‌ها در روتردام برگزار شد که فاکتورهای شکست آلمان محور تمرینات ملی‌پوشان بود.
تمرین ملی‌پوشان با محوریت نقاط ضعف آلمان

هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 گروه مردان به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از 30 خرداد تا 4 تیر برگزار خواهد شد و مردان والیبال ایران در این هفته با تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبرو خواهند شد.

ملی‌پوشان کشورمان  امروز (دوشنبه 29 خرداد) در سالن اصلی مسابقات (Ahoy) لیگ ملت‌ها در روتردام به تمرین پرداختند. سالنی که در حال آماده‌سازی برای میزبانی رسمی از تیم‌های مختلف و انجام اقدامات نهایی از جمله راه‌اندازی سیستم اینترنت، تنظیمات مربوط به موزیک و نور بود.

تمرین 6 به 6 و شبیه‌سازی بازی از مهمترین بخش‌های تمرین ملی‌پوشان بود و کادرفنی براساس نوع حمله بازیکنان آلمان، نوع جایگیری را به بازیکنان گوشزد ‌کردند.

در این تمرین نیز همچون تمرینات گذشته، سیدمحمد موسوی با جدیت کامل ایرادات بازیکنان را با آن‌ها در میان گذاشت و به عنوان یک کاپیتان، تلاش داشت تجربیات خود را در اختیار بازیکنان جوان‌تر تیم قرار دهد.

حضور بازیکنان تیم ملی آلمان در اواخر تمرین تیم ملی در سالن مسابقات از نکات جالب تمرین امروز بود. آن‌ها با یکدیگر درباره مرتضی شریفی صحبت کردند و به نظر می‌رسد دویچلندی‌ها (آلمانی‌ها) برنامه ویژه‌ای برای مهار این بازیکن درنظر دارند.

ملی‌پوشان پس از حدود یک ساعت تمرین فشرده در نهایت سرد کردند و راهی رختکن شدند تا به هتل بازگشته و آماده رویارویی با آلمان شوند.

جلسه آنالیز دیدار مقابل آلمان امشب ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد تا بازیکنان پس از حضور در جلسه آنالیز و استراحت، فردا صبح راهی ورزشگاه Ahoy شده و هفته دوم را به صورت رسمی آغاز کنند.

سید محمد موسوی (کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفرمنش، میثم صالحی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها هستند.

اکبر محمدی به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان، محمود افشاردوست و پاول متئوس (مربیان)، حسین خوریانی (آنالیزور)، مصطفی کارخانه (مشاور فنی)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز) و نیما ده‌پناه (فیزیوتراپیست) کادر فنی تیم ملی ایران را تشکیل می‌دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279ze4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی: ستاره ایرانی در معتبرترین لیگ دنیا