//
کدخبر: ۴۰۶۲۴۴ //

رئال مادرید آب پاکی را روی دست لیورپول ریخت: با این پول‌ها والورده را نمی‌فروشیم

لیورپول برای خریدن فده والورده دست به کار شده و به رئال مادرید پیشنهاد داده اما رئال پیشنهاد اولیه این تیم را رد کرده است.

رئال مادرید آب پاکی را روی دست لیورپول ریخت: با این پول‌ها والورده را نمی‌فروشیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 والورده یکی از باارزش‌ترین بازیکنان رئال در چند فصل اخیر بوده که با ارائه بازی‌های باثبات توانسته نقشی کلیدی در برنامه‌های آنچلوتی پیدا کند.

در سوی مقابل، لیورپول قصد دارد خط میانی تیم را دگرگون کند و بعد از خریدن الکسیس مک‌آلیستر از برایتون، اکنون به فکر جذب والورده از رئال افتاده است. یورگن کلوپ با دیدن باز‌ی‌های والورده دوست دارد او را به تیمش اضافه کند. والورده جزیی از تیمی بود که پارسال در لیگ قهرمانان لیورپول را شکست داد و در فینال 22-2021 بر این تیم غلبه کرد.

لیورپول در قدم اول برای این هافبک اروگوئه‌ای پیشنهاد 51 میلیون پوندی به رئال داده که بلافاصله رد شده است. گفته می‌شود فلورنتینو پرز، رییس رئال با رقمی کمتر از 85 میلیون پوند اصلا وارد مذاکره نمی‌شود.

والورده 24 ساله در سال 2018 به تیم ب مادرید پیوست و به سرعت پیشرفت کرد و به بازیکنی ثابت در ترکیب تیم اصلی تبدیل شد. کهکشانی‌ها قصد دارند خط میانی تیم را برای آینده بسازند و با نزدیک شدن تونی کروس و لوکا مودریچ به پایان حرفه‌شان، والورده نقشی حساس‌تر در تیم پیدا کرده و پرز برای فروش او دست‌کم 85 میلیون پوند می‌خواهد. والورده تا 2027 با رئال قرارداد دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۲۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان