//
کدخبر: ۴۰۶۰ //

رضاییان یا محرمی؟برانکو بر سر دو راهی

درخشش ستاره جوان پرسپولیس در دیدار برابر فولاد کار برانکو برای انتخاب ترکیب اصلی را سخت کرده است. سرمربی کروات پرسپولیس محرمی را برای بال راست انتخاب می کند یا رضاییان را؟

رضاییان یا محرمی؟برانکو بر سر دو راهی

به گزارش فرتاک نیوز، پرسپولیس در دیدار برابر فولاد خوزستان یکی از بهترین بازیهای خود در فصل جاری را به نمایش گذاشت و توانست با سه گل بازی را به سود خود به پایان رساند.

برانکو در این دیدار دو تغییر اساسی در خط دفاعی خود به وجود آورد که هر دو تغییر به خوبی جواب داد و به احتمال زیاد سرمربی سرخ پوشان در ادامه فصل خط دفاعی تیمش را با همین نفرات به میدان بفرستد و این خبر خوبی برای رضاییان نیست.

سرمربی کروات پرسپولیس مجبور شد که از حسین ماهینی در سمت چپ خط دفاعی استفاده کند و صادق محرمی را به سمت راست ببرد. محرمی در سمت راست پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و چه در کارهای هجومی و چه در خط دفاعی بدون اشتباه ظاهر شد این در حالی بود که او برای نخستین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفته بود اما استرس نداشت و با اعتماد به نفس بالا بازی کرد.

درخشش محرمی در این پست خبر خوبی برای رضاییان نیست و به احتمال زیاد برانکو محرمی جوان را به رضاییان که رابطه خوبی با او بعد از اتفاقات تابستان ندارد ترجیح خواهد داد البته رضاییان در پرسپولیس بسیار خوب ظاهر شده و این احتمال زیاد است که برانکو پک پست جلوتر به این بازیکن بازی دهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان