//
کدخبر: ۴۰۵۹۱ //

۳+۱؛ ترس در دل مصدومان استقلال

3+1؛ ترس در دل مصدومان استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

پر شدن لیست استقلال و وجود سه بازیکن اضافی، باعث شده بازیکنان این تیم نگران کنار گذاشته شدن از لیست منصوریان باشند. چهار بازیکن استقلال فعلا در تمرینات گروهی شرکت ندارند و جداگانه زیر نظر علی چینی فعالیت می کنند.

 

در اردوی استقلال پادوانی، مگویان و جباری همچنان مصدوم هستند و جدا از تیم تمرین می‌کنند که در این بین ظاهرا مصدومیت جباری جدی‌تر و البته مهم‌تر از بقیه است. سرور جباروف هم که مدتی تمرین نداشته و به تازگی به جمع آبی‌ها ملحق شده فعلا در تمرینات گروهی شرکت نمی‌کند و مانند نفرات مصدوم زیر نظر چینی مشغول فعالیت است. فرشید باقری هم مدتی است که در تمرینات حضور ندارد و دقیقا مشخص نیست در چه سطحی از آمادگی قرار دارد و چه تمریناتی انجام می‌دهد.

 

آبی‌ها باید نام چند بازیکن را از فهرست خود خارج کنند و ظاهرا همین نفرات جزو کاندیداها هستند. مگویان شانس اول کنار گذاشتن است، جباری ممکن است به خاطر مصدومیت قراردادش ثبت نشود، جباروف به خاطر تعدد نفرات هم پستی ممکن است به طور قرضی راهی تیمی دیگر شود، پادوانی در صورت بازگشت رابسون می‌تواند گزینه ترک موقت باشد و البته این خطر، کریمی و ابراهیمی مصدوم و البته باقری را هم تهدید می‌کند و شاید به همین دلیل فعلا از او خبری نیست!

 

نکته مهم، اینجاست مصدومیت هر بازیکنی در مقطع فعلی می‌تواند او را از لیست منصوریان خارج کند و به همین دلیل، بازیکنان استقلال در حال حاضر به شدت نگران این موضوع هستند. به خصوص که کنار گذاشتن دیگر مصدومان استقلال برای این تیم کم هزینه‌تر از کنار گذاشتن ابراهیمی و جباری خواهد بود.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان