//
کدخبر: ۴۰۵۹۰۴ //

برای اولین بار در تاریخ فوتبال؛ قلعه‌نویی قول موفقیت و صعود داد/ قولی شبیه به قهرمانی!

امیر قلعه‌نویی به کمیته ملی المپیک قول داده است که تیم امید با هدایت رضا عنایتی به سهمیه حضور در المپیک دست خواهد یافت.

برای اولین بار در تاریخ فوتبال؛ قلعه‌نویی قول موفقیت و صعود داد/ قولی شبیه به قهرمانی!
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه‌نویی در طول دوران مربیگری اش کمتر قول قهرمانی یا بهتر است بگوییم موفقیت داد. او در بدو حضورش در استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر قول سه ساله گرفت. البته او زودتر وعده خود را عملی کرد اما هیچ گاه در فوتبالش قول قهرمانی نداد. او همیشه می‌گفت من همه تلاشم را برای موفقیت به کار می‌گیرم اما قول نمی‌دهم! او حتی یک بار گفت مربی‌ای که قول قهرمانی می‌دهد، دیوانه است!

اما اینبار شرایط کمی متفاوت است. در حالی که کمیته ملی المپیک حبیب کاشانی را به سمت مدیر تیم امید برگزیده بود و این مدیر تلاش می‌کرد، پای افشین قطبی به تیم امید باز کند، با حمایت‌های صورت گرفته از سوی امیر قلعه‌نویی از رضا عنایتی این مربی جوان به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شد و این دو مربی به همراه فدراسیون فوتبال به کمیته ملی المپیک قول دادند که تیم امید را به المپیک رهنمون کنند.

مناف‌هاشمی، دبیر کمیته ملی المپیک به این موضوع صراحتا اشاره کرد و گفت: تیم المپیک فوتبال ما با شاخص‌ها خیلی منطبق نبود و خیلی در این چارچوب نمی‌گنجید اما با توجه به محبوبیت و فضای این رشته در این رقابت‌ها حاضر می‌شود. ضمن اینکه رییس فدراسیون فوتبال، قلعه‌نویی و عنایتی قول دادند بعد از ۲۵ سال تیم دارای جایگاه باشد و در آینده هم کسب سهمیه کند. البته کارشان را دیر شروع کردند و انتطار این بود که از ۶ ماه قبل کار آماده سازی آغاز می‌شد اما امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را بگیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۹۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان