//
کدخبر: ۴۰۵۹ //

سازمان لیگ: همه چیز برای تراکتورسازی و پرسپولیس برابر است

سازمان لیگ فوتبال قصد دارد به صورت کتبی پاسخ اظهارات سرمربی تراکتورسازی را بدهد.

سازمان لیگ: همه چیز برای تراکتورسازی و پرسپولیس برابر است

به گزارش فرتاک نیوز  امیر قلعه‌نویی در پایان دیدار پیکان و تراکتورسازی در نشست خبری سازمان لیگ را به بی عدالتی متهم کرد و گفت: «باید گله خود را به گوش مسئولان سازمان لیگ برسانم. کجای دنیا عدالت اینگونه است که ما همیشه از رقیب‌مان زودتر به میدان برویم. اگر دوستان می‌خواهند عدالت را اجرا کنند پرسپولیس هم باید در چند دیدار قبل از ما به میدان برود و هر وقت که دو تیم به شرایط یکسان رسیدند دیدارهای‌مان همزمان برگزار شود».

در این خصوص باشگاه تراکتورسازی نامه‌ای را به سازمان لیگ نوشته و خواستار برگزاری بازی‌های همزمان دو تیم شده که قرار است مسئولان سازمان لیگ به صورت کتبی پاسخ نامه این باشگاه و اظهارات سرمربی استقلال را بدهند.

با این حال پاسخ سازمان لیگ به تراکتورسازی روشن کردن برنامه مسابقات تا پایان فصل است که یکی از مسئولان سازمان لیگ در این خصوص به تسنیم اطلاعاتی داد. طبق گفته این مقام مسئول تا پایان لیگ برتر شانزدهم 12 هفته باقی مانده و از این 12 هفته طبق قانون سه هفته پایانی به صورت همزمان برگزار خواهد شد و دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی یک دیدار رو در رو دارند. از هشت هفته باقی مانده چهار دیدار پرسپولیس زودتر بازی می‌کند و چهار هفته هم تراکتورسازی زودتر از رقیبش در صدر جدول به میدان خواهد رفت. بنابراین تا پایان لیگ شرایط برابر است

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان