تاریخ انتشار: 1402/03/21 16:19
همیشه خطیبی فوتبال تبریز را زنده‌ کرده
کد خبر: 4599

جابر انصاری: رسول خطیبی و جواد نکونام بهترین گزینه داخلی برای استقلال هستند

احتمالا یک مربی داخلی در استقلال جانشین ساپینتو شود تا فصل آینده مربی ایرانی روی نیمکت آبی ها بنشیند.
جابر انصاری: رسول خطیبی و جواد نکونام بهترین گزینه داخلی برای استقلال هستند

با جدایی ساپینتو، استقلال به دنبال‌ سرمربی جدید است تا شاید دوباره‌ مربی داخلی هدایت آبی ها را برعهده بگیرد. در این راستا و صعود مس سونگون به لیگ یک، گفت و گویی با جابر انصاری مهاجم آذری زبان سابق آبی ها انجام دادیم که او اعتقاد دارد در شرایط فعلی بهترین گزینه برای استقلال رسول خطیبی و جواد نکونام هستند.

فرتاک ورزشی: ظاهرا گزینه های داخلی مد نظر باشگاه استقلال هستند؟

اتفاقا من هم اعتقاد دارم مربی داخلی بهترین گزینه است چون همه دیدند مربیان خارجی چه مشکلاتی را در استقلال داشتند و چه حواشی درست کردند. استقلال پس از سالها با فرهاد مجیدی جام گرفت ولی مربیان خارجی با اینکه خیلی هم هزینه کردند دستاوردی نداشتند.

جواد نکونام

فرتاک ورزشی: الان کدام مربی داخلی بهترین گزینه است؟

در حال حاضر از گزینه های داخلی به نظر من رسول خطیبی و جواد نکونام را بهترین گزینه می بینم چون هر دو مربی هم کارنامه خوبی دارند و هم استقلالی هستند. آقا رسول که تا الان چندین تیم را به لیگ یک و لیگ برتر آورده و حتی در تراکتور نیز نتایج خوبی کسب کرده است. او از جمله مربیانی است که خوب می داند با حاشیه مبارزه‌ کند و حتی مدیریت کردن را هم خوب بلد است. جواد نکونام هم که دیگر نیازی به گفتن ندارد و اگر انتخاب شود شک نکنید کسی حرفی نمی زند.

فرتاک ورزشی: رسول خطیبی هم دوباره یک تیم از تبریز را به لیگ برتر صعود داد تا نشان دهد را موفقیت را خوب بلد است.

آقا رسول استاد زنده کردن فوتبال تبریز است که در چند سال اخیر نشان داده هر تیمی رفته نتیجه گرفته و به نظرم با اقتدار پر افتخارترین مربی تبریز است که متاسفانه هیچ وقت قدر او را ندانسته‌اند. اگر قدر رسول خطیبی را می دانستند شک تراکتور را هم قهرمان لیگ برتر می کرد.

رسول خطیبی

فرتاک ورزشی: چرا این فصل استقلال جام نگرفت؟

استقلال آنقدر مشکلات و حواشی داشت که تا اینجا هم آمد و سوم لیگ شد ‌و به فینال جام حذفی هم رسید این هنر مربی و مدیریت باشگاه را نشان می دهد. استقلال اگر دچار مشکل مدیریتی نمی شد به پرسپولیس جام نمی داد.

فرتاک ورزشی: قبول داری ساپینتو را درست مدیریت نکردند؟

درست است ولی خود ساپینتو هم به خوبی نتوانست خودش را کنترل کند. او اگر کمی صبور بود و یه جاهایی حرفه ای عمل می کرد تیمش دچار حاشیه نمی شد. البته اکثر تیم ها دست ساپینتو را خوانده بودند و می دانستند چه موقعی روی اعصابش بروند و تیمش را بهم بریزند.

گفت وگو: علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48awn3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اختصاصی/ استقلال  - فولاد خوزستان؛ جنگ انتقام خودی‌ها در آزادی!