//
کدخبر: ۴۰۵۸۱۴ //

چرا بیرانوند از پرسپولیس جدا نخواهد شد؟/ پیشنهاد وسوسه‌انگیز عربستانی پابرجاست اما...

علیرضا بیرانوند تصمیم گرفته است در لیگ بیست و سوم نیز در پرسپولیس بماند و به این تیم کمک کند.

چرا بیرانوند از پرسپولیس جدا نخواهد شد؟/ پیشنهاد وسوسه‌انگیز عربستانی پابرجاست اما...
به گزارش فرتاک نیوز،

بیرانوند که بعد از دو فصل جدایی از پرسپولیس راهی اروپا شده بود و در دو لیگ بلژیک و پرتغال کار را دنبال کرده بود، در ابتدای فصل بیست و دوم بار دیگر به جمع سرخپوشان بازگشت. بازگشتی پرماجرا که او را در بطن اتفاقات شیرین هواداران این تیم در این فصل قرار داد. بیرانوند که با دستیابی به ۱۸ کلین شیت برترین گلر فصل لقب گرفت، فارغ از واکنش‌هایش و موفقیت‌هایی که در مسیر قهرمانی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی داشت، یک مهره تاثیرگذار خارج از زمین نیز محسوب می‌شد که با قدرت رهبری‌اش رختکن تیم را نیز تا حد زیادی در اختیار داشت و باعث اتحاد بزرگی بین بازیکنان می‌شد.

خیلی از هواداران این تیم نیز عقیده دارند اگر اتفاقات بازی پایانی و فینال جام حذفی و هجمه‌ای که علیه گلر شماره یک و ملی‌پوش تیم‌شان اتفاق افتاد نبود و باعث انگیزه بیشتر و اتحاد بزرگ سرخ‌ها نمی‌شد، شاید جام حذفی از دست آن‌ها سر می‌خورد م به رقیب می‌رسید.  بیرانوند در بازی دربی، اما تمام فشار تیم را متحمل شد تا دیگر نفرات تیمش نیز با انگیزه و روحیه بالا به دنبال دستیابی به افتخار قهرمانی باشند. همین عاملی بود که تنها ثانیه‌ای بعد از سوت پایان بازی، یحیی گل‌محمدی فارغ از جشن بازیکنانش، تنها مسیر دروازه بیرانوند را طی کرده و گلر تیمش را در آغوش گرفته و سر در گریبان هم برای ثانیه‌هایی شاهد بغض او باشد.

لیگ عربستان که از فصل گذشته انقلاب خود برای جذب ستاره‌های دنیای فوتبال را با انتقال کریستیانو رونالدو آغاز کرده و طی ماه‌های اخیر بحث جذب دیگر بازیکنان نامدار نظیر کریم بنزما نیز قوت گرفته، به تازگی پیشنهادی اغواکننده به گلر شماره یک ایران داده است.

بیرانوند با دو پیشنهاد عربستانی از تیم‌های لیگ این کشور مواجه شده و به همین منظور قرار است تیم‌های خواهان او که هفته‌های پایانی لیگ را نیز زیر نظر گرفته‌اند. بیرانوند با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، اما بند جدایی پیشنهاد خارجی ۲۵۰ هزار دلاری قطعا در صورت نهایی شدن مذاکرات نمی‌تواند مانع بزرگی برای انتقال او به لیگ عربستان محسوب شود اما...

اخبار حکایت از آن دارد که علیرضا بیرانوند قصد ندارد به لیگ عربستان برود. در سالی که دی ماه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود حضور در لیگ عربستان یک ریسک برای شماره یک تیم ملی است. در حال حاضر گلرهای آماده‌ای در فوتبال ایران حضور دارند که رقیبان سختی برای علیرضا بیرانوند محسوب می شوند هرچند گلر مشهور پرسپولیس در تیم ملی شماره یک است اما تجربه ناموفق و تلخی از لژیونر شدن دارد که در مقطعی شماره یک را نیز در دوران اسکوچیچ از او گرفت.

اینک علیرضا بیرانوند نمی‌خواهد ریسک کند؛ هم در مورد جام ملت‌های آسیا و هم اینکه هواداران پرسپولیس را تنها بگذارد. بیرانوند خودش هم می‌داند این روزها محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۸۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان