//
کدخبر: ۴۰۵۳۷۸ //

پاسخ رونالدو به سوال درباره مسی: فوتبال نه، فقط آب!

کریستیانو رونالدو که در مراسم معرفی برند آب معدنی‌اش شرکت کرده بود در پاسخ به سوالی درباره انتقال لیونل مسی به آمریکا از پاسخ دادن خودداری کرد و گفت فقط درباره آب صحبت می‌کند نه فوتبال!

پاسخ رونالدو به سوال درباره مسی: فوتبال نه، فقط آب!

کریستیانو رونالدو دیشب برای معرفی برند آب معدنی‌اش در مراسمی ویژه شرکت کرده بود. در حالی که کریستیانو مشغول اهدای بطری‌های آب معدنی به هوادارانش بود و به خواسته یکی از آنها پیراهن رئال مادرید را برای او امضا می‌کرد با سوالی مواجه شد که مشخص بود دوست ندارد به آن پاسخ بدهد.

1884718

یک هوادار از کریستیانو درباره انتقال مسی به اینترمیامی در آمریکا پرسید. در آن لحظه انتقال مسی به این تیم آمریکایی هنوز رسمی نشده بود. وقتی هوادار از رونالدو پرسید که معتقد است مسی هم مثل او راهی عربستان خواهد شد یا نه ستاره پرتغالی در پاسخ گفت: " نمی‌خواهم درباره فوتبال صحبت کنم. فقط آب! عربستان به همه بهترین‌ها خوش‌آمد می‌گوید. ما با لیگ عربستان هیچ مشکلی نداریم. "

1884707

رونالدو با پایان فصل لیگ حرفه‌ای عربستان به زودی به تعطیلات خواهد رفت تا سپس برای آماده‌سازی‌های فصل آینده به اردوی النصر اضافه شود.

حالا که مشخص شده لیونل مسی سال آینده در عربستان حضور نخواهد داشت رونالدو و النصر با رقیب سرسخت دیگری مواجه هستند: الاتحاد که کریم بنزما، دوست و همبازی سابق کریستیانو در رئال، را به خدمت گرفته و امسال قهرمان لیگ این کشور شده است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۳۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان