//
کدخبر: ۴۰۴۸۵۰ //

پایان امیدهای آبی؛ حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا رسمی شد

کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران در نامه رسمی به باشگاه استقلال اعلام کرد، مجوز حرفه‌ای این تیم تایید نشده است.

پایان امیدهای آبی؛ حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا رسمی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در نامه رسمی به باشگاه استقلال ضمن این اعلام که مجوز حرفه‌ای این باشگاه تایید نشده است، متذکر شد آبی‌ها در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا حاضر نمی شوند.

باشگاه استقلال فورجه زمانی تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرداخت بدهی‌ها را رعایت نکرد. ابتدا مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تایید نشد و با اعتراض باشگاه استقلال این پرونده به کمیته استیناف رفت و این کمیته هم اعلام کرد که استقلال نمی تواند در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود.

باشگاه استقلال تا ۱۱ فروردین فرصت داشت بدهی استراماچونی را پرداخت کند اما این کار را انجام نداد. این برای دومین بار متوالی است که استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می شود. 

قرار بود با پرداخت پول از سوی همراه اول به باشگاه استقلال بدهی استراماچونی پرداخت شود. با وجود پایان فصل همراه اول هنوز به استقلال پول نداده است. این فصل یکی از تلخ ترین فصل‌های استقلال بود چرا که علاوه بر از دست دادن دو جام از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد. آن هم در حالی که به واسطه قهرمانی در لیگ برتر در یک فصل بدون شکست شایسته ترین تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۸۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان