//
کدخبر: ۴۰۴۶۶۹ //

پیام خداحافظی گلایه‌آمیز رحمتی؛ با جدایی‌ام به باشگاه کمک می‌کنم/ تیم را به وضعیت خوبی رساندم

مهدی رحمتی با انتشار یک پیام از هواداران آلومینیوم اراک خداحافظی کرد.

پیام خداحافظی گلایه‌آمیز رحمتی؛ با جدایی‌ام به باشگاه کمک می‌کنم/ تیم را به وضعیت خوبی رساندم
به گزارش فرتاک نیوز،

سید مهدی رحمتی کاپیتان اسبق استقلال که هدایت آلومینیوم اراک را برعهده داشت از این تیم به صورت توافقی جدا شد. گفته می‌شود رحمتی با مدیران نساجی برای هدایت این تیم به توافق رسیده و به زودی هدایت این تیم شمالی را برعهده خواهد گرفت.

رحمتی در پیامی از هواداران آلومینیوم خداحافظی کرد و نوشت: 

بنام خالق هستی

سلام خدمت همه مردم عزیز اراک و طرفداران تیم آلومینیوم

بعد از نزدیک به ۱۵ ماه که در خدمت شما بودم، خوشحالم به لطف خدا در حالی که تیم را با شرایطی نامناسب و درجایگاه دوازدهم جدول تحویل گرفتم، امروز در شرایطی هستیم که با تلاش تمام اعضای باشگاه و تیم و حمایت شما عزیزان برای اولین بار در تاریخ فعالیت این باشگاه به فینال جام حذفی؛ کسب بهترین رتبه در لیگ، دومین تیم با کمترین گل خورده، تحویل ۶ بازیکن به تیم ملی بزرگسالان و امید رسیده ایم و شرایطی را ایجاد کردیم که کارشناسان اهل فن و مردم اراک روی ثبات فنی تیم حساب ویژه ای باز کرده و کار فنی این تیم را ستایش می‌کنند.

با این اتفاقات و برای موفقیت و پیشرفت بیشتر تیم بر آنچه که مردم عزیز اراک استحقاق آن را دارند، از ۵ ماه قبل برنامه ریزی‌های خود را برای موفقیت در فصل پیش رو آغاز کردم و مدیران باشگاه را نیز در جریان این برنامه‌ها قرار دادم و حتی لیست مورد نظرم را از مدت‌ها قبل ارائه کردم اما با برگزاری چند جلسه احساس کردم شرایط و ابزار برای ارتقای جایگاه آلومینیوم و کسب موفقیت‌های بیشتر مهیا نیست، لذا تصمیم گرفتم در این وضعیت با جدایی‌ام به تیم فوتبال آلومینیوم کمک کنم.

اعتقاد دارم با توجه به راهی که شروع کردیم مردم اراک در فصول آینده مستحق کسب بهترین نتایج و رتبه‌های بالاتری هستند و خیلی دوست داشتم با وجود داشتن قرارداد در این مسیر کنار مردم عزیز اراک باشم اما به هر صورت ابراز موفقیت را برای بهبود نتایج فراهم ندیدم. به همین دلیل از مردم خوب و عزیز اراک حلالیت می‌طلبم و هرگز روز فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی و روزهایم در استادیوم امام خمینی اراک را فراموش نمی‌کنم.

جا دارد از تلاش‌های آقایان محمدی، الهی شکیب، میرلواسانی، نائیجی، رجائیان، مهرداد محمدی و امیری تشکر کرده و برای این عزیزان در ادامه مراحل زندگی آرزوی موفقیت می‌کنم.

برادر شما – سید مهدی رحمتی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان