//
کدخبر: ۴۰۴۵۷۳ //

درخشان: پرسپولیس مزد زحماتش را گرفت/ نقش نیمکت یحیی پررنگ بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کادر فنی و بازیکنان در طول فصل توانستند تمرکز خود را حفظ کنند و با اقتدار لیگ برتر و جام‌حذفی را به پایان بردند که با کسب دو جام مزد زحمات خود را هم گرفتند.

درخشان: پرسپولیس مزد زحماتش را گرفت/ نقش نیمکت یحیی پررنگ بود
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید درخشان  روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار در مورد قهرمانی‌های تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی اظهار کرد: یکی از فاکتورهایی که پرسپولیس را به قهرمانی نزدیک کرد آرامش و صبوری مجموعه تیم و باشگاه، هواداران و بازیکنان بود. پرسپولیس در این فصل توانایی های خود را به خوبی نشان داد و از فرصت‌هایی که به دست می‌آورد به بهترین شکل بهره می‌برد.

وی ادامه داد: کادر فنی و بازیکنان در طول فصل توانستند تمرکز خود را حفظ کنند و با اقتدار لیگ برتر و جام‌حذفی را به پایان بردند که با کسب دو جام مزد زحمات خود را هم گرفتند.

او با اشاره به اتفاقاتی که در فینال جام حذفی رخ داد، گفت: یکی از اتفاقات نادر فوتبال را در این بازی شاهد بودیم. داور مصدوم شد و بعد از آن شاهد بودیم روند بازی به شکل دیگری پیش رفت. با تصمیم‌های داور بازی باعث شد قهرمانی ما برای دقایقی به تاخیر بیافتد اما به دلیل همان تمرکز و فاکتورهایی که در پرسپولیس وجود دارد یحیی و تیمش توانستند به بازی بازگشته و دوباره خود را در مسیر قهرمانی قرار دهند.

درخشان به نیمکت پرسپولیس اشاره کرد و افزود: یکی از فاکتورهای موفقیت پرسپولیس به نیمکت این تیم باز می‌گردد. یحیی در کنار کادر فنی اثرگذار این تیم شرایط خوبی را پیش روی پرسپولیس قرار دادند و حضور افرادی مانند کریم باقری و افشین پیروانی نیز باعث شد تا این زنجیره به بهترین شکل ایجاد شود.

وی به حضور هواداران هم اشاره کرد و گفت: آنها در سرما و گرما همیشه در کنار تیم هستند و در فینال نیز با حضور خود سهم به سزایی در جشن قهرمانی تیم خود داشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۵۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان