//
کدخبر: ۴۰۳۸۷۵ //

لیست سیاه پوچتینو برای خانه تکانی تابستانی در چلسی

سرمربی جدید تیم فوتبال چلسی ممکن است تا ۱۵ نفر از بازیکنان فعلی این تیم را کنار بگذارد.

 لیست سیاه پوچتینو برای خانه تکانی تابستانی در چلسی
به گزارش فرتاک نیوز،

با تمام شدن فصل لیگ برتر انگلیس، کار سرمربی جدید تیم مائوریسیو پوچتینو رسماً آغاز شد و او در مدتی که بازیکنانش تعطیلات تابستانی را سپری می‌کنند، برنامه‌های خود را برای اجرا در بازار نقل و انتقالات به مدیران باشگاه تحویل خواهد داد.

اولین برنامه او خلاص شدن از دست بازیکنان مازادی است که فقط روی دست باشگاه هزینه می‌گذارند. به نوشته نشریه مارکا، سرمربی آرژانتینی جدید چلسی ، برای یک خانه‌تکانی بزرگ در استمفوردبریج برنامه‌ریزی کرده است و در تابستان ممکن است عذر 15 تن از بازیکنان فعلی تیم را بخواهد. پوچتینو با چلسی دو سال قرارداد داد و برای اینکه قراردادش برای سال سوم تمدید شود، باید در این دو سال نتیجه بگیرد. پروژه‌ای که پیش روی او قرار گرفته، سنگین و زمانبر است و سرمربی سابق پاری‌سن‌ژرمن تمایلی ندارد که وقت خود را با آزمون و خطا روی بازیکنانی که پتانسیل ارتقای وضعیت فعلی تیم را ندارند، هدر دهد.

چلسی در حالی فصل را بدون جام و سهمیه رقابت‌های اروپایی به پایان رساند که تابستان سال گذشته بالغ بر 600 میلیون یورو صرف خرید بازیکن کرد، البته برای پوچتینو این یک امتیاز محسوب می‌شود چرا که خواهد توانست تمام تمرکز خود را روی رقابت‌های داخلی بگذارد.

با داشتن 33 بازیکن که بسیاری از آنها هم به تیم‌های دیگر قرض داده شده‌اند، پوچتینو زمان قابل توجهی را باید صرف ارزیابی وضعیت هر کدام از این بازیکنان کند. در این میان نشریه دیلی‌میل انگلیس نوشته است که سرمربی سابق تاتنهام، نزدیک به نیمی از این بازیکنان را نمی‌خواهد‌. این روزنامه نوشت است: «تابستان امسال، پیر امریک اوبامیانگ، حکیم زیاش، کریستین پولیشیچ، اردوارد مندی، کالوم هادسون اودوی از چلسی جدا می‌شوند و ماندن سه بازیکن دیگر تیم، کالیدو کولیبالی، سزار آسپیلیکوئتا و انگولو کانته هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

خروجی‌های چلسیِ پوچتینو اما به این افراد محدود نخواهد شد و دنیس ذکریا، متئو کواچیچ، کانر گالاگر، ترو شابولا و لوفتوس چیک هم در لیست سیاه سرمربی جدید قرار دارند. طبق ادعای دیلی‌میل، یکی از مهمترین افرادی که چلسی را ترک می‌کند، ژوائو فلیکس است، بازیکنی قرضی که باید به تیم اصلی خود، اتلتیکومادرید برگردد. انریکه سرسو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید نیز در مصاحبه اخیر خود با نشریه مارکا این موضوع را به نوعی تأیید و اعلام کرد که سرمربی چلسی به حفظ ستاره پرتغالی تمایلی ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۸۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان