تاریخ انتشار: 1402/03/10 12:37
کد خبر: 5304

دهنوی آمد؛ امیدهای 90 ارومیه زنده شد

در این نوشتار نگاهی گذرا به عملکرد قاسم دهنوی در تیم 90 ارومیه خواهیم داشت.
دهنوی آمد؛ امیدهای 90 ارومیه زنده شد

مجتبی رجب زاده؛ باشگاه 90 ارومیه در این فصل از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تا هفته بیستم در شرایط چندان مناسبی بسر نمی‌برد و حتی در گاهی اوقات دل نگرانی‌هایی برای سقوط به لیگ دسته  سوم نیز وجود داشت، تیمی که تا همین چند سال قبل حتی سودای صعود به لیگ برتر داشت، اینک در بدترین وضعیت موجود دلواپس سقوط بود..

مدیران باشگاه 90 ارومیه وقتی شرایط را برای ماندن در لیگ کمی دشوار دیدند، به فکر تغییر و تحول روی نیمکت افتادند و بعد از بررسی‌های انجام گرفته ، با قاسم دهنوی مربی جوان مشهدی که مدتی می‌باشد پا به عرصه مربیگری گذاشته است، توافق کردند تا شاید حضور این بازیکن سابق تیم‌های تراکتور و پرسپولیس و تیم ملی که چند فصلی می شود روی به حرفه مربیگری آورده است، یک شوک به تیم خود وارد نمایند. .

90 ارومیه تا قبل از این که قاسم دهنوی سکان هدایت آن را بر عهده بگیرد، از 20 بازی گذشته خود دارای 17امتیاز و میانگینی کم‌تر از یک امتیاز در هر بازی کسب کرده بود و در رده دوازدهم جدول، چسبیده به خط قرمز سقوط قرار داشت.

90 ارومیه در ادامه و با حضور دهنوی و نشستن بر روی نیمکت این تیم، در 6 بازی باقیمانده 8 امتیاز کسب کرد تا میانگین امتیازات خود را 1/33 کند و همین مووضع در نهایت آنها را به رتبه دهم جدول رساند. البته ناگفته پیداست که 90 ارومیه در بازی آخر خود برابر ویستا توربین حاض نشد و یکی از شکست های قاسم دهوی به همراه 90 ارومیه عدم حضوردر مسابقه بود و گرنه شاید این آمرا می توانست با پیروزی در هفته آخر بسیار بهتر شود.

با نگاهی گذرا به نتایج قاسم دهنوی به همراه 90 ارومیه می توان با در نظر گرفتن جمیع جهات به آن نمره قبولی داد چرا که این تیم، نه از نظر مالی شرایط مناسبی داشت و نه از نظر جایگاهی در جدول موقعیت خوبی تا قبل از نشستن این مربی بر روی نیمکت داشت و وقتی تمامی این مشکلات را کنار هم می‌گذاریم، می‌بینیم قاسم دهنوی اگرچه با پذیرفتن سکان 90 ارومیه دست به ریسک بزرگی زد، اما در نهایت توانست از این آزمون سربلند بیرون بیاید.

شایان ذکر است؛ 90 ارومیه با هدایت قاسم دهنوی جوان در پایان مسابقات لیگ دو فوتبال کشور با کسب۲۵ امتیاز در رده دهم جدول گروه خود در لیگ ابقا گردید تا خود را مهیای حضور در فصل اینده نماید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dnw4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس کلی گلزن مادرزاد دارد!

درآمد این فصل پرسپولیس: 19 میلیارد و هشتصد!
افشاگری تا پایان شهریور ماه