//
کدخبر: ۴۰۳۸۲۶ //
میرجوان:

تجربه کاپیتانی استقلال در مربیگری رحمتی تأثیر مثبت داشته است/ نتوانستم با تاوارس همکاری کنم

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، تجربه کاپیتانی و بازی سیدمهدی رحمتی در استقلال روی روند مربیگری وی تأثیر مثبت داشته است.

تجربه کاپیتانی استقلال در مربیگری رحمتی تأثیر مثبت داشته است/ نتوانستم با تاوارس همکاری کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

عماد میرجوان درباره ارزیابی عملکردش در فصل بیست‌ودوم لیگ برتر، اظهار داشت: نیم‌فصل اول در آبادان بودم و این تیم با توجه به تغییراتی که داشت به هر حال تفکرات متفاوتی را تجربه کرد. با این وجود من تلاش کردم به اندازه خودم به تیم آلومینیوم کمک کنم. در نهایت فضا به گونه‌ای شد که احساس کردم بهتر است با تاوارس ادامه همکاری نداشته باشم و از صنعت نفت جدا شدم. در نهایت به آبادانی‌ها تبریک می‌گویم که توانستند در لیگ برتر ماندگار شوند. این تیم برای شهری فوتبالی است که مردمان خونگرمی دارد.

وی در ادامه یادآور شد: در نیم‌فصل دوم راهی آلومینیوم شدم و فکر می‌کنم تصمیم خوبی گرفتم. در خط حمله این تیم رقابت زیاد بود، اما من فضای آرامی را تجربه کردم و از حس و حالی که فضای همکاری با مهدی رحمتی داشت،‌ لذت بردم. او از نظر روحی و روانی تأثیر مثبتی روی همه بازیکنان از جمله من داشت. این سرمربی سابقه بازی و کاپیتانی استقلال را داشته، مشخص است که از تجاربش به خوبی استفاده می‌کند و در حوزه مربیگری برای او یک امتیاز است و تأثیر مثبتی دارد.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به این سؤال که آیا تیم فصل آینده خود را مشخص کرده است، گفت: برای فصل جدید هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و همانطور که می‌دانید تکلیف انتخاب مربیان بخش زیادی از تیم‌های لیگ برتری روشن نیست و بعد از این مسائل تازه می‌توان شاهد شروع نقل‌وانتقالات لیگ برتر باشیم. امیدوارم شرایط مالی تیم‌های لیگ برتری طوری باشد که با باشگاه‌های حرفه‌ای فاصله نداشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۸۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان