//
کدخبر: ۴۰۳۵۰۸ //

لمپارد: امکان ندارد پوچتنیو یک‌ساله موفق بشود

فرانک لمپارد، سرمربی موقت سابق چلسی، درباره منصوب شدن مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی جدید این تیم صحبت کرده و می‌گوید بعید می‌داند او در مدتی کوتاه بتواند موفق شود.

لمپارد: امکان ندارد پوچتنیو یک‌ساله موفق بشود
به گزارش فرتاک نیوز،

چلسی امروز رسما اعلام کرد مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی جدید این تیم استخدام کرده است. این اتفاق یک روز بعد از پایان کابوس‌وار فصل لیگ برتر برای چلسی رخ داد؛ فصلی که با کسب رتبه دوازدهم جدول این لیگ به پایان رسد.

پوچتینوی آرژانتینی با چلسی قراردادی 2ساله امضا کرده و باشگاه از این گزینه برخوردار است که قرارداد او را یک سال دیگر تمدید کند. پوچتینو سکان هدایت چلسی را از فرانک لمپارد تحویل می‌گیرد که در میانه فصل و بعد از اخراج گراهام پاتر به عنوان سرمربی موقت روی کار آمد و دیشب با پایان فصل با چلسی خداحافظی کرد.

1881169

لمپارد بعد از انتشار خبر منصوب شدن پوچتینو به عنوان سرمربی چلسی گفت سطح کلی باشگاه در این فصل پایین آمده و بعید می‌داند سرمربی آرژانتینی در مدتی کوتاه بتواند همه چیز را درست کرده و آبی‌ها را به جایگاه سابق‌شان برگرداند.

اسطوره چلسی در این باره گفت:" وقتی از سطح باشگاه صحبت می‌کنیم شاید فکر کنید این حرفها کلیشه‌ای است ولی اتفاقا این موضوع در حال حاضر برای ما اهمیت خیلی زیادی دارد. سطح باشگاه و تیم به صورت کلی پایین آمده. من دیگر مربی تیم نیستم و ممکن است خیلی از کسانی که در حال حاضر مسئولیت دارند را دیگر هرگز نبینم پس می‌توانم در این باره صادقانه صحبت کنم. در تیمی مثل چلسی سطح تیم باید در حداکثر ممکن باشد و گر نه شما امکان رقابت با بزرگان لیگ را ندارید".

1881170

فرانک لمپارد در ادامه گفت:" لیگ برتر رقابت ویژه‌ای است و اگر تیمی مثل چلسی نتواند به اندازه کافی سریع یا در سطح بالا بازی کند توسط رقبای بزرگ بلعیده خواهد شد. تیم اگر در رختکن متحد نشود، اگر بازیکنها بخواهد جای یکدیگر را بگیرند یا مدیران باشگاه و کادر فنی اتحاد لازم را نداشته باشند کارتان ساخته است. هر تیم بزرگی به این شرایط نیاز دارد. من به محض ورود به چلسی متوجه شدم که خیلی چیزها سر جایش نیست. معتقدم چلسی نیاز به تغییر داشت و شکی نیست که یک مربی خوب می‌تواند به تیم کمک کند اما آیا او می‌تواند چلسی را یک ساله تغییر بدهد؟ من بعید می‌دانم. پیش‌بینی سخت است چون لیگ برتر دشوار است و هر سال سخت‌تر می‌شود. ولی اگر از من بپرسید موفقیت در کوتاه‌مدت در حال حاضر ممکن نیست".

1881171

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۵۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان