//
کدخبر: ۴۰۲۵۹۶ //

واکنش سرمربی نساجی به اخراج احتمالی از تیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شایعات مبنی بر قطع همکاری باشگاه نساجی با وی در صورت شکست مقابل استقلال در جام حذفی، گفت که از این موضوعی اطلاعی ندارد.

واکنش سرمربی نساجی به اخراج احتمالی از تیم
به گزارش فرتاک نیوز،

کارلوس هرناندز انرخوس سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پس از پایان بازی با استقلال که با شکست سنگین چهار بر صفر تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: در نیمه اول شروع خوبی داشتیم اما دو اتفاق جریان تیم ما را به کلی تغییر داد و باعث شد تا شکست بخوریم. اول اینکه گلی دریافت کردیم که از روی ضربه کرنر رقم خورد و بعد اشتباه مدافع خودمان (ابراهیمی) برنامه‌های نساجی را تغییر داد.

وی افزود: پس از دریافت ۲ گل روی اشتباهات فردی و تیمی، بسیار سخت است که بخواهید تیم را جمع و جور کنید. این یک قانون کلی در فوتبال است.

سرمربی نساجی مازندران درباره اینکه گفته می‌شد «اگر این تیم در بازی مقابل استقلال شکست بخورد، آخرین حضور او روی نیمکت این تیم خواهد بود» گفت: من از این موضوع بی‌اطلاع هستم و کسی چیزی به من نگفته است.

وی اضافه کرد: استقلال و پرسپولیس تیم‌های بسیار خوبی هستند و بازیکنان بزرگی دارند. هر دو از یک شهر هستند و بازی آنها را دربی می‌نامند. استقلال به فینال جام حذفی رسیده و احتمال اینکه پرسپولیس هم فینالیست شود زیاد است. هر تیمی که بهتر باشد برنده خواهد شد. هر دو تیم قوی هستند، اما شخصیت‌های متفاوت و بازیکنان بزرگی دارند.

هرناندز گفت: من درباره داوری حرف نمی‌زنم. داوران خوب قضاوت کردند و به تصمیم آنها احترام می‌گذارم. یاد گرفته‌ام هیچ وقت به داوران اعتراض نکنم.

تیم فوتبال استقلال با پیروزی چهار بر صفر مقابل نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۲۵۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان