//
کدخبر: ۴۰۱۹۸۵ //

آلگری: شزنی ایتالیایی بلد نیست، نفهمیده چه گفته!

ماسیمیلیانو آلگری گفت، صد درصد می‌خواهد در یوونتوس بماند، اما تصمیم‌گیری در این باره دست او نیست. او درباره شزنی هم حرف‌های جنجالی به زبان آورد.

آلگری: شزنی ایتالیایی بلد نیست، نفهمیده چه گفته!
به گزارش فرتاک نیوز،

یوونتوس فردا در حالی مهمان امپولی است که فصل پر هرج و مرجی را پشت سر گذاشته. این تیم در نیمه نهایی لیگ اروپا مغلوب سویا شد تا برای دومین فصل پیاپی بدون جام بماند؛ ضمن این که انتظار می‌رود دوازده امتیاز از این تیم کسر شود که معنایش از دست دادن سهمیه اروپایی برای فصل آینده است.

آلگری در نشست خبری امروز درباره بازی با امپولی گفت: «باید روحیه تیمی را نشان دهیم که به حذف از لیگ اروپا واکنش نشان می‌دهد. باید از حضورمان در رده دوم جدول دفاع کنیم که دستاورد مهمی است، چون یووه در دو سال گذشته چهارم شده است.

از نظر ریاضی، سه امتیاز لازم داریم تا حضورمان در جمع چهار تیم بالای جدول را قطعی کنیم، بعد در مورد بقیه‌اش، کار زیادی از دست ما برنمی‌آید.»

 

شکست برابر سویا آینده آلگری را در هاله‌ای از ابهام فرو برده، به ویژه اینکه از سبک بازی تیم او هم انتقاد زیادی می‌شود: «من با مالکان باشگاه حرف زده‌ام و فکرهایم را توضیح داده‌ام؛ اما الان حرف زدن درباره آینده هیچ منطقی ندارد چون بازی‌های مهمی در پیش داریم. من یک قرارداد دو ساله دارم و تا جایی که به انتخاب من مربوط است، صد درصد می‌مانم. تصمیم گیری در مورد بقیه ماجرا دست من نیست.»

1878088

مربی یوونتوس در نشست خبری خود از شزنی، دروازه‌بان تیم هم انتقاد کرد که جنجالی شد. شزنی بعد از باخت در زمین سویا گفته بود:  «اگر من یک عالمه سیو داشته باشم، نشانه خوبی در مورد عملکرد تیم نیست. همه سیوهای امروز من بی‌فایده بودند. واقعا باعث ناامیدی است.»

وقتی نظر آلگری را درباره حرف‌های شزنی پرسیدند، جواب داد:  «بعد از بازی، آدم‌ها در کل باید ساکت بمانند. من هم به زحمت حرف می‌زنم. توی تب و تاب بعد از بازی ممکن است چیزهایی بگویی که دقیق نیست. نمی‌دانم شزنی دقیقا از چه کلماتی استفاده کرده، اما با توجه به اینکه او ایتالیایی را روان حرف نمی‌زند، فکر می‌کنم شاید از کلمات اشتباهی استفاده کرده.»

شزنی در رم و یووه بازی کرده و ایتالیایی را روان حرف می‌زند و در آن مصاحبه هم بسیار خوب و سلیس حرف زد. هواداران از آلگری انتقاد کرده‌اند که چون دروازه‌بان یووه از عملکرد تیم انتقاد کرده، سعی کرده او را بی‌اعتبار کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۹۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان