//
کدخبر: ۴۰۱۹۵۱ //

۲ پیشنهاد بزرگ به مهدی طارمی جعلی از آب درآمد؟

یک خبرنگار پرتغالی واقعیت پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن فرانسه به مهدی طارمی را افشا و تاکید کرد که این خبر جعلی است.

۲ پیشنهاد بزرگ به مهدی طارمی جعلی از آب درآمد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

خبر تمایل چند باشگاه فرانسوی از جمله پاری‌سن‌ژرمن به مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو روز گذشته منتشر شد و به صورت گسترده‌ای در رسانه‌های ایران و بعضی از رسانه‌های فرانسوی بازتاب یافت.

منبع این خبر روزنامه «اوژوگو» پرتغال ذکر شده بود اما در هیچکدام از صفحات این روزنامه، اثری از پیشنهاد و تمایل پاریس به طارمی دیده نمی‌شد. در همین ارتباط «آنا لوییزا» خبرنگار روزنامه اوژوگو افشا کرد که خبر پیشنهاد باشگاه‌های فرانسوی به طارمی واقعیت ندارد و این خبر جعلی به اوژوگو نسبت داده شده است. لوییزا در یک رشته توییت به بررسی منبع این خبر پرداخت و بعد از انجام چند جستجو به صفحه‌ای در توییتر رسید که یک حساب کاربری هواداری و غیر معتبر بود. این روزنامه نگار پرتغالی نوشت: «بازهم می گویم در اوژوگو نه خبری از باشگاه‌های علاقه مند به طارمی بود و نه حتی امکانش وجود داشت که خبر اشتباه ترجمه بشود. این کاملاً ساختگی است.»

لوییزا همچنین تمایل باشگاه فنرباغچه ترکیه به طارمی را یک خبر ساختگی دانست که منبع آن به یک صفحه توییتری غیر معتبر می‌رسید. به گفته لوییزا، این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که هنوز فصل فوتبالی در اروپا به پایان نرسیده است و همین اخبار اشتباه با همراهی کارشناسان نقل و انتقالات فوتبال دنبال می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۹۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان