//
کدخبر: ۴۰۱۵۹۲ //

استقلال، تهاجمی‌ترین تیم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱

استقلال لقب تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر در فصل 1402-1401 را به خود اختصاص داد.

استقلال، تهاجمی‌ترین تیم فصل 1402-1401
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان ریکاردو ساپینتو در ایستگاه پایانی و در استادیوم آزادی و در روزی که تعداد تماشاگران حریف بیشتر از میزبان بود، نمایش فوق‌العاده تحسین برانگیزی در برابر تیم خوب تراکتور داشتند و در نهایت پیروزی خود را با 7 گل جشن گرفتند.

زدن گل‌های زیاد در جریان یک بازی از سوی استقلالی‌ها خیلی دور از انتظار نبود. آنها چند هفته پیش و در استادیوم آزادی و در حالی که نیمه نخست بازی با هوادار را صفر – صفر به پایان برده بودند، در نیمه دوم 6 گل زدند. با 7 گلی که استقلال در بازی با تراکتور به ثمر رساند، شمار گل‌های خود را در 30 بازی به عدد 52 رساند و عنوان تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

فاتح سوپر جام با این تعداد گل در 30 بازی لیگ برتر معدل گل 1.73 را برای هر بازی به ثبت رساند. جالب اینکه آبی‌ها در دور رفت و در 15 بازی 15 گل زده بودند و معدل گل زده آن‌ها در هر بازی یک گل بود. استقلال در حالی به این عنوان در نیم فصل دوم دست پیدا کرد که در تعطیلات زمستانی دو بازیکن از دست داد اما بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه نکرد.

شاید این عنوان برای استقلال در فصلی که شانس تکرار قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد، خیلی دلخوش کننده نباشد اما این نمایش و این آمار اهرم خوبی برای آبی‌ها به منظور قهرمانی در جام حذفی است. شاگردان ریکاردو ساپینتو این بار در شرایطی برای قهرمانی در جام حذفی می‌جنگند که تجربه بازی با پرسپولیس و صنعت نفت که منجر به از دست دادن امتیاز و شانس تکرار قهرمانی شد، را در ذهن دارند و به طور حتم با راهکارهای تازه‌تری به میدان خواهند آمد. البته اگر دربی در دیدار پایانی جام حذفی تکرار شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۵۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان