//
کدخبر: ۴۰۱۵۰۲ //

اخبار استقلال | ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال

تراکتور در غیاب 5 بازیکن مقابل استقلال بازی خواهد کرد و پاکو خمس باید تیمش را با ترکیبی متفاوت راهی زمین کند.

اخبار استقلال | ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

تراکتور در یکی از جذاب ترین بازی های هفته پایانی لیگ برتر میهمان استقلال در ورزشگاه آزادی خواهد بود. با وجود اینکه استقلال شانس قهرمانی خود را از دست داده و تراکتور هم بدون توجه به نتیجه بازی امروز چهارمی خود را قطعی کرده اما تقابل این دو تیم همچنان جذابیت های خاص خود را دارد.

شاگردان پاکو خمس سه بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و به نظر می رسد با توجه به این شرایط این سرمربی اسپانیایی کمترین تغییر را در ترکیب اعمال کند.

اهمیت بازی با استقلال بدون توجه به شرایط جدول بالاست و سرمربی تراکتور قطعا به این شرایط واقف است و کمترین ریسک را خواهد کرد تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کند.

خمس به احتمال زیاد دست به ترکیب برنده نخواهد زد اما طبق آن چه که خودش در نشست خبری قبل از بازی با استقلال گفت مجبور به اعمال یکسری تغییرات است چرا که تراکتور با لشگری از غایبان راهی تهران شده است.

این تیم هادی محمدی، سید محمد حسینی، مهدی هاشم نژاد، محمدرضا عباسی و رومرو گومز را به دلیل سرماخوردگی در اختیار نخواهد داشت و سرمربی اسپانیایی باید ترکیب تیمش را در غیاب آنها بچیند.  

محمدرضا اخباری مثل همیشه امروز هم دروازه بان تراکتور است اما با توجه به غایبانی که در بالا به آنها اشاره شد، این تیم با نفرات متفاوت در دفاع ظاهر خواهد شد.

در غیاب محمدی و حسینی احتمالا محمد آقاجانپور و آرش قادری دو مدافع تراکتور در این دیدار خواهند بود و در خط میانی با حضور صفا هادی، ریکاردو آلوز و رضا اسدی کمترین تغییر را احتمالا خواهیم دید. رزاق پور و آریاکیا هم احتمالا در کناره ها برای تراکتور بازی کنند.

با توجه به غیبت مهدی هاشم نژاد این احتمال می رود که خمس به عباس زاده از ابتدا بازی دهد. در این صورت او در کنار محمد قنبری و گوستاوو واگنین عناصر تهاجمی تیمش را تشکیل خواهند داد.

در چنین شرایطی ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال به این شکل پیش بینی می شود:

محمدرضا اخباری، آرش قادری، محمد آقاجانپور، ابوالفضل رزاق‌پور، پوریا آریاکیا، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، محمد قنبری،، محمد عباس زاده (سعید کریم آذر) و رضا اسدی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۵۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان