//
کدخبر: ۴۰۱۳۳۰ //

اینتری‌ها رئال را در فینال می‌خواهند

چند هوادار اینتر پس از برتری تیم محبوبشان برابر میلان و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان به خبرنگار مارکا گفتند که دوست دارند با رئال در فینال روبه‌رو شوند.

اینتری‌ها رئال را در فینال می‌خواهند
به گزارش فرتاک نیوز،

  اینتر  دیشب کار دشواری برای غلبه بر رقیب همشهری خود نداشت و با گل لائوتارو مارتینز برنده شد. در بازی رفت نیز اینتر با دو گل پیروز شده بود تا با قاطعیت راهی فینال لیگ قهرمانان شود. اینتر برای ششمین بار است به فینال می رسد و تاکنون سه بار نیز قهرمان شده که آخرین بارش به 13 سال پیش با هدایت ژوزه مورینیو بر می گردد.

1876242

بیرون ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا، دسته‌ای از هواداران اینتر مشغول جشن و پایکوبی بودند و خبرنگار مارکا به میانشان رفت و سوال کرد که از بین سیتی و رئال ترجیح می دهند در فینال با کدام تیم روبه‌رو شوند و جالب اینکه پاسخ اکثر آنها رئال مادرید بود. در واقع بر خلاف خاویر زانتی که دیشب تاکید داشت دوست ندارد در فینال به رئال برخورد کنند، هواداران نظر دیگری داشتند.

1876241

 در مورد دلیل این انتخاب نیز آنها گفتند که هم به خاطر حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت رئال و هم به خاطر سابقه خوب از بازی برابر رئال در فینال دوست دارند با این تیم دیدار کنند. رئال در تاریخ خود 14 بار قهرمان چمپیونزلیگ شده و تنها سه فینال را باخته که یکی برابر اینتر در سال 1964 بود. یکی از هواداران اینتر نیز گفت که برایش فرقی نمی کند با سیتی روبه‌رو شوند یا رئال و اصلا ترسی از ارلینگ هالند و وینیسیوس ندارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۳۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان