//
کدخبر: ۴۰۱۱۹ //

به نفع هیچ کس نیست که کشمکش‌ها در تیراندازی ادامه داشته باشد

رئیس جدید فدراسیون تیراندازی گفت: 2 سال پیش حقی برای خودم قائل بودم که از طریق قانونی آن را پیگیری کردم و امروز همه چیز تمام شده است.

به نفع هیچ کس نیست که کشمکش‌ها در تیراندازی ادامه داشته باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی دادگر در پایان مجمع انتخابات فدراسیون تیراندازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین هدفم حضور موفق در بازی‌های آسیایی جاکارتا و المپیک 2020 است. متاسفانه تیراندازی تا امروز موفق به کسب مدال در المپیک نشده و می‌خواهم با کمک مجمع به این مهم دست پیدا کنم.

 

وی در خصوص رای دیوان عدالت اداری و ابطال انتخابات گفت: 2 سال پیش حقی برای خودم قائل بودم که از طریق قانونی آن را پیگیری کردم و امروز برای من همه چیز به پایان رسید، آن روز آنها آن طرف گود بودند و ما این طرف گود، اما امروز همه چیز تمام شده و جامعه تیراندازی به همدلی نیاز دارد.

 

دادگر در خصوص رای تجدیدنظر دیوان عدالت اداری تاکید کرد: تا به این لحظه به من به عنوان ذینفع هیچ نامه رسمی ابلاغ نشده، مجمع امروز برگزار شد و همه چیز تمام شد و به نفع هیچ کس نیست که این کشمکش‌ها ادامه پیدا کند. تیراندازی باید در مسیر اصلی خود به پیش برود.

 

وی در خصوص احتمال تعلیق فدراسیون تیراندازی نیز افزود: همانطور که داورزنی و سلطانی‌فر هم گفتند مجمع بالاترین مرجع رسیدگی برای فدراسیون جهانی و مجامع بین‌المللی است.

 

دادگر در خصوص بدهی‌های فدراسیون تصریح کرد: برنامه‌هایی داریم تا بدهی‌های فدراسیون را به جایی برسانیم که دخل و خرجمان به هم بخورد نه اینکه هر سال 2 میلیارد به بدهی‌های فدراسیون اضافه شود.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان