تاریخ انتشار: 1402/02/18 16:34
دو بازی آینده ملوان حکم فینال را دارد
کد خبر: 6621

اولین واکنش نوری پس از باخت سنگین در خانه

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از هواداران این تیم خواست که در دو هفته پایانی مازیار زارع و شاگردانش را تنها نگذارند و باخت مقابل مس را فراموش کنند.
اولین واکنش نوری پس از باخت سنگین در خانه

پژمان نوری، مدیرعامل باشگاه ملوان، در خصوص شرایط باشگاه پیش از دو هفته پایانی لیگ گفت: پس از دیدار برابر سپاهان و نتیجه خوبی که در بازی خارج از خانه کسب کردیم، متاسفانه شکست سنگینی را در خانه متحمل شدیم که قطعاً برای همه اعضای تیم و مجموعه باشگاه و هواداران‌مان شوکه‌کننده بود. باید بابت آن در درجه اول عذرخواهی کنیم و تمام تلاش‌مان را انجام دهیم که تکرار نشود . باخت همیشه ناراحت کننده است و باخت خانگی برای همه ما و هواداران ملوان سخت‌تر خواهد بود، اما به هر حال فوتبال است و گاهی چنین اتفاقاتی در آن رخ می‌دهد. حتماً همه بعد از بازی اصفهان منتظر یک بازی خوب در انزلی بودیم، اما گل ثانیه‌های ابتدایی مسابقه روند بازی را به کلی تغییر داد و متاسفانه این شکست ناراحت کننده رقم خورد.

مدیرعامل ملوان ادامه داد: به خوبی می‌دانیم که هفته آینده مجدد بازی بسیار سختی خواهیم داشت و در دو هفته پایانی لیگ باید امتیازات لازم را برای بقا در لیگ برتر کسب کنیم و بسیار خوشحال‌تر خواهیم بود که می‌توانیم این کار را با کمک هوادارانمان انجام دهیم. حضور و حمایت هواداران موهبتی است که در هفته پیش‌رو در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران از آن بهره خواهیم برد و امیدوارم با حمایت همه جانبه‌شان با پیروزی در مسابقه همین هفته، بازی آخر را تشریفاتی برگزار کنیم.

پژمان نوری

نوری با اشاره به هدف باشگاه برای حفظ سهمیه لیگ برتر گفت: همان‌طور که از ابتدای فصل اعلام کردیم، هدف ما در این فصل حفظ ملوان در رقابت‌های لیگ برتر است که مطمئن هستم آن را انجام خواهیم داد. تیم‌هایی که به تازگی به لیگ برتر صعود می‌کنند همیشه نسبت به سایر تیم‌ها شرایط متفاوتی دارند و با توجه به اختلاف بسیار زیاد بودجه اکثر تیم‌های لیگ برتری با تیم‌هایی مانند ملوان، تیم ما و مازیار زارع تا امروز کار بزرگی را انجام داده که حتماً در پایان فصل نیز سرانجام خوبی را رقم خواهند زد. ما در سال‌های اخیر چه در رده بزرگسالان و چه در رده‌های پایه دستاوردهای بسیار خوبی داشتیم و در کنار آن با حضور مهندس پوررشید توانستیم از لحاظ مدیریتی و مالی نظم مناسبی را در باشگاه ایجاد کنیم. کنار هم بودن مجموعه باشگاه و هواداران عامل موفقیت ملوان در سال‌های اخیر بوده است.

کاپیتان اسطوره اسبق ملوان و مدیرعامل کنونی سپیدپوشان در پایان از انگیزه این تیم برای موفقیت طی دو بازی باقی‌مانده خبر داد و گفت: شرایط جدول در پایین جدول بسیار حساس است و این دیدار نیز از هر لحاظ برای ما حکم فینال دارد و همه ما ملوانی‌ها مثل سال‌های اخیر باید در کنار هم باشیم تا فصل جاری را با رسیدن به اهداف‌مان به پایان برسانیم . فوتبال روز خوب و بد بسیار دارد اما چیزی که در حال حاضر برای همه ما اهمیت دارد نام ملوان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xnnz4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 زوج مازیار زارع و پژمان نوری جواب داد

استعفا اسطوره پذیرفت نشد!
ابقای پژمان نوری در ملوان؛