//
کدخبر: ۳۹۹۳۸۷ //

پیکان راضی شد هزینه میزبانی از پرسپولیس را بپردازد

در روزهای اخیر جنجال زیادی پیرامون مکان برگزاری دیدار پرسپولیس و پیکان به وجود آمده است.

پیکان راضی شد هزینه میزبانی از پرسپولیس را بپردازد
به گزارش فرتاک نیوز،

در روزهای اخیر جنجال زیادی پیرامون مکان برگزاری دیدار پرسپولیس و پیکان به وجود آمده است. درحالیکه ابتدا قرار بود این مسابقه در استادیوم شهید دستگردی برگزار شود، اما در نهایت سازمان لیگ این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل کرد.

این موضوع با اعتراض هواداران استقلال، سپاهان و مدیران و مسئولین این 2 تیم همراه شد و حتی آنها حضور مسئولینی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند، عامل انتقال بازی به آزادی می دانستند.

پس از این اتفاق بود که رضا رهقی مدیر تیم فوتبال پیکان اعلام کرد که این باشگاه حاضر به پرداخت هزینه های استادیوم آزادی برای میزبانی از پرسپولیس نیست اما اکنون خبر رسیده که بعد از ماجراهای نامه مسئولین استادیوم آزادی، پیکانی ها حاضر به پرداخت 800 میلیون جهت میزبانی از پرسپولیس شده اند

این در حالی است که پیکانی ها قصد داشتند از ماجرای میزبانی در آزادی درآمد خوبی به دست بیاورند ولی حالا و با توجه به فروش 15 هزار بلیت برای این دیدار و اجاره 800 میلیونی استادیوم، به نظر می رسد که رقم ناچیزی به این باشگاه برسد.

در نهایت و پس از حواشی متعدد و اعتراض های گسترده استقلال، سپاهان و پیکان به محل برگزاری این بازی، جدال با پرسپولیس برای خودروسازان عایدی مالی زیادی نداشته که این مسئله موضوع میزبانی از سرخپوشان در آزادی را عجیب تر جلوه می دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۳۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان