//
کدخبر: ۳۹۷۱۷۱ //

اعتراض دوباره باشگاه استقلال به داور دربی

سخنگوی باشگاه استقلال در گفت و گویی بار دیگر نسبت به عملکرد داور دربی موضع‌گیری کرد.

اعتراض دوباره باشگاه استقلال به داور دربی
به گزارش فرتاک نیوز،

 بعد از اتفاقات پیش آمده در دربی پایتخت که با شکست ابی پوشان همراه بود، حواشی زیادی پیرامون داوری و کری‌های هواداری پیش آمده است.

به همین خاطر فرشید سمیعی سخنگو و معاون حقوقی باشگاه در گفت و گویی با رسانه رسمی استقلال توضیحاتی را پیرامون وضعیت تیم ارائه کرده است.

سمیعی در خصوص شکست استقلال مقابل پرسپولیس گفت: این شکست چیزی از ارزش‌های بازیکنان خوب ما و آقای ساپینتو و همکارانش کم نمی‌کند. استقلال نمایش خوبی را در دربی ارائه کرد و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و می‌شد پیروز میدان باشیم. بد شانس بودیم. امسال ما مشکلات بسیار و سختی‌های زیادی داشتیم ولی با وجود همه این سختی‌ها و حواشی مختلفی که داشتیم، این تیم هنوز در کورس قهرمانی است و این بسیار ارزشمند است. بابت نتیجه دربی از هواداران عذرخواهی می‌کنیم و این قول را می‌دهیم که برای هر دو جام تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم. به تیم و کادرفنی استقلال ایمان داریم و مطمئن هستیم با حمایت هواداران به موفقیت می‌توانیم برسیم. به تیم خوب خودمان بابت تلاششان خدا قوت می‌گویم.

او درباره موضوع حذف استقلال از آسیا هم اظهار داشت: این موضوع درست نیست. اظهارات و گمانه زنی‌هایی که در این خصوص در رسانه‌های مختلف و‌ فضای مجازی مطرح می‌شود، به خاطر نداشتن اطلاعات درست است. استقلال همه موارد لازم پنج گانه را بارگذاری کرده و هنوز هیچ جلسه‌ای برای تصمیم گیری برگزار نشده و مشخص نیست چه تیم‌هایی مجوز حضور در آسیا را کسب می‌کنند. بررسی مدارک هنوز آغاز نشده است. همه پیگیری‌ها را انجام داده و می‌دهیم. از هر روزنه و شانسی که باشد، استفاده می‌کنیم.

سمیعی درباره داوری دربی هم اظهار کرد: داوری عملکرد خوبی نداشت. دادن کارت زرد اشتباه (به تشخیص کارشناسان متعدد) به مدافع میانی تیم آن هم قبل از دقیقه ۲۰ مسابقه، یعنی استرس و با ترس بازی کردن در دقایق طولانی باقی مانده. در یک صحنه هم که تصاویرش منتشر شد، پیراهن چشمی کاملا کشیده شد و یک پنالتی صد درصدی گرفته نشد. خیلی از خطاهای اطراف محوطه جریمه و میانه میدان می‌شد اصلا اعلام نشوند.

سخنگوی باشگاه استقلال افزود: خیلی از خطاها اشتباه اعلام شد و روی روند تهاجمی ما اثر گذاشت. حتی خطایی که منجر به گل پرسپولیس شد هم خطا نبود. با این وضعیت داوری و توقف مداوم بازی با سوت‌های داور، ریتم تیمی ما بارها آسیب داد. ما حتما شکایت خود را از قضاوت حیدری به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام خواهیم کرد. برای یک داوری عادلانه، var یک قسمت از این پروسه است و باید همزمان به دنبال تربیت و آموزش داوران جوان برای انجام این پروسه به نحو عالی باشیم که اگر این موارد انجام نشود، بعید بدانم var به تنهایی حلال همه مشکلات باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۷۱۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان