//
کدخبر: ۳۹۶۷۵ //
کوک ناکوک شماره 9 پرسپولیس؛

آقای گلی که دوست دارد، آقای تیتر یک رسانه‌ها باشد!

طارمی به دور از اخلاق حرفه‌ای ساز جدایی کوک کند تا تیتر یک روزنامه‌ها شود.

آقای گلی که دوست دارد، آقای تیتر یک رسانه‌ها باشد!
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی طارمی، مهاجم موفق پرسپولیس توانست در لیگ شانزدهم همانند لیگ پانزدهم به عنوان آقای گلی برسد. وی به عنوان یک مهاجم می‌تواند برای تیمش تاثیرگذار باشد اما از اخلاق حرفه‌ای چندان برخوردار نیست. در لیگ پانزدهم زمانی که برای نخستین بار توانست به عنوان آقای گلی برسد ساز جدایی خود را کوک کرد و خواهان بازی در تیم‌های اروپایی شد. قبل از لیگ پانزدهم طارمی به همراه رضاییان به تیم  ریزه اسپور ترکیه پیوست و بعد از مدتی کوتاهی که گذشت همه تصمیمات خود را بر گردن رضاییان انداخت و بار دیگر به پرسپولیس بازگشت.

رضاییان هم با بازگشت طارمی به جمع سرخپوشان و فشار بسیاری که بر روی وی بود تصمیم گرفت به تیم پرسپولیس بازگردد. طارمی فصل خوبی را در لیگ شانزدهم پشت سر گذاشت و توانست آقای گل لیگ شود. درخشش مناسب وی در تیم‌ ملی کشورمان در رقابت‌های انتخابی جام جهانی روسیه باعث شد تا وی مورد توجه تیم‌های اروپایی قرار گیرد. لیگ یونان به تازگی به خانه دوم ملی‌پوشان ایرانی تبدیل شده است. اکنون یکی از تیم‌های یونانی به واسطه حضور شجاعی و حاج صفی که به تازگی به این تیم پیوسته است خواهان جذب طارمی می باشد.

اینبار طارمی تصمیمات اشتباه خود را بر گردن کاپیتان تیم ملی انداخته و جدایی از پرسپولیس را مشورت با وی عنوان کرده است! بازیکنی که می‌تواند با حضور در پرسپولیس بدون رقیب خاصی در لیگ برتر ایران باز هم به عنوان آقای گلی برسد. البته خیلی از کارشناسان فوتبال منشا را از رقیبان وی در لیگ برتر معرفی می‌کننداما طارمی ثابت کرده که می‌تواند با همت دوستان خود در پرسپولیس همانند سال گذشته به عنوان آقای گلی برسد.

وی با بازی برای پرسپولیس زیر نظر مربی کروات خود که نسبت به مربیان لیگ یونان یک سر و گردن بالاتر است به پیشرفت خوبی برسد و با حضور موفق سرخپوشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حتی شاهد عنوان قهرمانی باشد. خیلی از دوستداران و پیشکسوتان پرسپولیس بر این باور هستند که اگر طارمی در پرسپولیس بماند می‌تواند به عنوان مرد فوتبال آسیا برسد. باتوجه به رده سنی مناسب طارمی وی می‌تواند با دریافت عنوان آقای گلی و مرد فوتبال آسیا به یکی از تیم‌های معتبر اروپایی بپیوندد.

طارمی به جای دریافت محبوبیت در میان هواداران، عنوان آقای گلی، مرد فوتبال آسیا و هزاران عنوان دیگر فقط یادگرفته که روی اعصاب هواداران راه برود و به دور از اخلاق حرفه‌ای ساز جدایی کوک کند تا تیتر یک روزنامه‌ها شود. در صورتی که وی با مشورت باتجربه‌ها می‌تواند به تصمیم مناسبی برسد. مدیر برنامه‌های وی هم باید به جای دامن زدن به اشتباهات وی تلاش کند تا طارمی بهترین انتخاب را برای آینده درخشان خود انجام دهد. اکنون که در عصر ارتباطات هستیم وی با تحقیق و مشورت با کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال می‌تواند به تصمیمات مناسبی برسد و همانند علی دایی به عنوان آقای گلی جهان و حتی بازیکن خوب تیم معتبر اروپایی تبدیل شود.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۶۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان