//
کدخبر: ۳۹۶۰۸۹ //

اعتراف ستاره چلسی: اصلاً تیم خوبی نیستیم

دنیس زکریا هافبک سوئیسی چلسی اعتراف کرد که آن‌ها در بازی برایتون در لیگ برتر انگلیس اصلاً خوب بازی نکردند و برای هواداران ناراحت است.

اعتراف ستاره چلسی: اصلاً تیم خوبی نیستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

روز شنبه چلسی در استمفوردبریج میزبان برایتون بود که در نهایت، شاگردان فرانک لمپارد در خانه با حساب دو بر یک مقابل برایتون شکست خوردند. چلسی اصلاً وضعیت در لیگ برتر انگلیس ندارد. آبی‌های لندن با 39 امتیاز در رده یازدهم قرار دارند و در 5 بازی اخیر خود در لیگ، اصلاً نتوانسته‌اند طعم پیروزی را بچشند. تنها شانس آن‌ها در این فصل برای بالا بردن جام قهرمانی، رقابت‎‌های لیگ قهرمانان اروپاست که البته در دیدار رفت مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با نتیجه 2-0 شکست خوردند و کار سختی در استمفورد بریج دارند.

دنیس زکریا در مصاحبه‌ای با ایونینگ استاندارد گفت: "اصلاً خوب نیستیم. مقابل برایتون افتضاح بودیم. باید خیلی بهتر از این‌ها کار کنیم. بعد از بازی، لمپارد یک سری حرف‌ها به ما زد که ترجیح می دهم در رسانه‌ها آن‌ها را فاش نکنم. فکر می کنم خوب است که لمپارد با ما صادق است. می دانیم که تیم خوبی نیستیم و شرایط سختی داریم. برای هواداران احساس بدی دارد، چون لایق این نتایج نیستند. می خواهیم با تمام توان در مقابل رئال مادرید بازی کنیم و مطمئن باشید از هیچ تلاشی، دریغ نمی کنیم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۶۰۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان