//
کدخبر: ۳۹۵۷۷۰ //

کی‌روش شگفت‌زده شد! | ادعای سرمربی پرتغالی قبل از بازی با مکزیک

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی قطر گفت که تلاش می‌کند تا سطح فنی تیمش به تیم‌های بزرگ جهان نزدیک شود.

کی‌روش شگفت‌زده شد! | ادعای سرمربی پرتغالی قبل از بازی با مکزیک
به گزارش فرتاک نیوز،

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی قطر که روز گذشته در استادیوم سوفی لس آنجلس حضور پیدا کرده بود، مقابل دوربین شبکه بین اسپورت قرار گرفت و صحبت‌هایی را درباره اهدافش با تیم ملی قطر مطرح کرد.

کی‌روش در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: بخاطر این مرحله جدید از زندگی ورزشی و مربیگری‌ام با تیم ملی قطر خوشحالم. امیدوارم که شانس با من یاری کند تا آن چیزی که در توان دارم و در مسیر ورزشی یاد گرفته‌ام، در تیم ملی قطر پیاده کنم.

او ادامه داد: هدف اول من این است در تمام مسابقاتی که با تیم های بزرگ جهان روبرو شویم، از لحاظ فنی سطحمان را به آنها برسانیم و همانطوری که لیاقت فوتبال قطر است را به نمایش بگذاریم و از حیثیت فوتبال و کشور قطر که میزبان جام جهانی بود، دفاع کنیم.

وی اظهار کرد: به نظر من، بهترین نسخه جام جهانی در ادوار تاریخ را در قطر شاهد بودیم. میزبانی این کشور در جام جهانی، خیلی خوب و فوق‌العاده بود و حالا باید خودمان را برای مسابقات کونکاکاف آماده کنیم که باید با تیم ملی مکزیک بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی قطر در ادامه گفت: در گروه ما، مکزیک مهمترین و بزرگترین تیم است و یکی از بهترین تیم‌های فوتبال در سطح جهان به شمار می‌رود و باید با این تیم بازی کنیم.

وی ادامه داد: امروز خیلی شگفت‌زده شدم، چون در استادیوم سوفی شهر لس آنجلس قرار دارم. ورزشگاهی که قطعا در روز دیدار ما برابر مکزیک، پر از هواداران تیم رقیب خواهد بود. هواداران فوتبال دوست و خوب مکزیکی.

کی‌روش در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که ما در آن بازی تیمی خواهیم بود که برابر هواداران پر شور مکزیکی، هر آنچه در توان داریم و هر آنچه در وجودمان است را از خودمان به نمایش می‌گذاریم تا بتوانیم نتیجه خوبی را به دست بیاوریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۷۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان