//
کدخبر: ۳۹۵۴۱۴ //

اظهار نظر جدید مهدی تاج به سود پرسپولیس!

مهدی تاج می‌گوید پرسپولیس با پرداخت مطالبات رادوشویچ مشکل خاصی برای دریافت مجوز حرفه‌ای نخواهد داشت.

اظهار نظر جدید مهدی تاج به سود پرسپولیس!
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که موعد پرداخت بدهی رادوشویچ فرداست، پرسپولیس ادعا می‌کند که توانسته مطالبات او را پرداخت کند و این موضوع مورد تأیید رئیس فدراسیون فوتبال هم قرار گرفته و او می‌گوید با این پرداختی، پرسپولیس مشکل چندانی برای دریافت لایسنس نخواهد داشت.

رئیس فدراسیون در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس هم از لیگ قهرمانان حذف خواهد شد، گفت: ماجرای استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دو مقوله متفاوت است، کنفدراسیون فوتبال آسیا نه تنها به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بلکه به تمام باشگاه‌های ایرانی نامه زده و از آن‌ها می‌خواهد، ایرادات را برطرف کنند و تذکرات لازم را می‌دهند.

وی با اشاره به وضعیت پرسپولیس توضیح داد: پیش از اینکه امروز در راهپیمایی روز قدس حاضر شوم با مدیر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای جلسه‌ای را برگزار کردم، پرسپولیس طلب بوژیدار رادوشویچ را پرداخت کرد و شرایط این باشگاه خیلی خوب است، مشکل جدی ندارند. یک مشکل به نام مالکیت دو باشگاه استقللال و پرسپولیس وجود دارد، وزارت ورزش و جوانان مالک دو باشگاه است که نامه آن را ارسال کردیم و به نظر من صد درصد برطرف خواهد شد چرا که بهره مالکانه صورت گرفته و در حال خصوصی‌سازی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۴۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان