تاریخ انتشار: 1402/01/22 00:47
کد خبر: 7990

فتح‌الله‌زاده تصمیمش را رسماً اعلام کرد/ مدیرعامل استقلال رفتنی شد؟

علی فتح‌الله‌زاده در ثانیه‌های پایانی حضور در فوتبال برتر گفت فردا از سمت خود استعفاء خواهد داد.
فتح‌الله‌زاده تصمیمش را رسماً اعلام کرد/ مدیرعامل استقلال رفتنی شد؟

مدیر عامل باشگاه استقلال بعد از اینکه نتوانست در آخرین فرصت بدهی استراماچونی را پرداخت کند از سمت خود استعفاء کرد اما این استعفاء با نظر مخالف اعضای هیات مدیره روبرو شد.

او لحظاتی پیش از هجمه‌هایی که از سوی سازمان خصوصی سازی به وی وارد شد گلایه کرد و خطاب به میثاقی گفت: سازمان خصوصی سازی قوه قضائیه نیست که در مورد من و استقلال حکم می‌دهد. سازمان خصوصی سازی کاری کرد که اینروزها هر جا برای رفع مشکل می‌رویم به ما اعتماد نمی‌کنند و می‌گویند پول‌ها در باشگاه شما چه شد؟ من قطعا در قوه قضاییه اگر اتهامی مطرح شود به آن پاسخ خواهم داد و در برابر هر تصمیم قاضی مطیع خواهیم بود.

علی فتح‌الله‌زاده ادامه داد: زمانی که من به پرسپولیس آمدم به من گفتند ۳۰۰ میلیارد تومان پول در حساب باشگاه موجود است و بعد  متوجه شدم نه تنها این پول موجود نیست بلکه باشگاه نزدیک به ۸۰۰ میلیارد تومان تعهد دارد. تماشاگری که تا دیروز در استادیوم مرا تشویق می‌کرد اکنون شعار حیا کن و رها کن را سر می‌دهد. حق دارد و من هم جای او بودم این حرف را می‌زدم. من فردا از سمت خود استعفاء می‌دهم تا به خاطر من باشگاه را نزنند. همین طور وزیر را. این نهایت بی انصافی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r5n64

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی فتح الله زاده در مورد ستاره پرسپولیسی گاف می دهد

رفتن فتح‌الله‌زاده از استقلال قطعی شد
سازمان خصوصی‌سازی هیات مدیره جدید انتخاب می کند