تاریخ انتشار: 1402/01/22 00:43
آن‌ها سوت می‌زنند، ما اسمت را فریاد می‌زنیم
کد خبر: 7991

نوکمپ بار دیگر نامش را صدا زد: مسی بیا، مسی بیا!

هواداران بارسا امشب هم در دیدار تیم‌شان مقابل خیرونا مثل بازی قبلی بلوگرانا در دقیقه 10 نام لیونل مسی را صدا زدند تا یک بار دیگر خواهان بازگشت او به باشگاه کاتالان بشوند.
نوکمپ بار دیگر نامش را صدا زد: مسی بیا، مسی بیا!

کمتر از یک هفته پیش بارسلونا در خانه‌اش نوکمپ میزبان رئال مادرید بود تا در ال‌کلاسیکوی کوپا دل‌ری به مصاف این تیم برود. هواداران بارسلونا آن شب در دقیقه 10 مسابقه یک‌صدا نام اسطوره باشگاه‌شان لیونل مسی را فریاد زدند تا به این وسیله پیام‌شان را به گوش او برسانند و خواهان بازگشتش به بارسا شوند.

این اتفاق امشب هم به همان شکل تکرار شد. در حالی که بلوگرانا از دقایقی پیش در نوکمپ در دربی کاتالونیا به مصاف خیرونا رفته است هواداران این تیم بار دیگر زمانی که عقربه ساعت ورزشگاه دقیقه 10 مسابقه را نشان داد یک‌صدا نام لئو مسی را فریاد زدند.

zkzjyfbq

این در حالی است که شایعه احتمال بازگشت مسی به بارسا روز به روز وزن بیشتری پیدا می‌کند. قرارداد لئو با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و اخبار نشان می‌دهد احتمال تمدید ستاره آرژانتینی با تیم پاریس بسیار کم و نزدیک به صفر است.

در جبهه دیگر، رسانه‌های نزدیک به بارسا مدعی هستند این باشگاه مدتی است پروژه بازگرداندن مسی را آغاز کرده و به شدت در تلاش است تا شرایط مالی باشگاه را به شکلی ساماندهی کند که با فرا رسیدن ماه ژوئن بدون اینکه ترسی از قوانین فرپلی مالی وجود داشته باشد مسی را به نوکمپ منتقل کند.

تفاوت رفتار هواداران دو باشگاه پاری سن ژرمن و بارسلونا با لیونل مسی در نوع خود جالب بوده و نشان‌دهنده جایگاهی است که ستاره آرژانتینی در میان هواداران این دو باشگاه دارد. در حالی که هواداران پاریسی مدتی است به سوت زدن و هو کردن لئو ادامه می‌دهند هواداران بلوگرانا در دو بازی اخیر تیم‌شان در نوکمپ او را صدا زده و نامش را از ته دل فریاد می‌کشند به این امید که مسی صدای آنها را شنیده و پیام‌شان را دریافت کند.

cizrq322

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9rb3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا یک قدم دیگر به جذب مسی نزدیک شد ؟