تاریخ انتشار: 1402/01/21 20:53
کد خبر: 8003

بازگشت تعدادی از محرومان پرشمار گل‌گهر +عکس

سعید الهویی در دومین تجربه سرمربیگری لیگ برتری خود روز بسیار دشواری را در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان پشت سر گذاشت.
بازگشت تعدادی از محرومان پرشمار گل‌گهر +عکس

یک روز پیش از مصاف گل‌گهر برابر ذوب‌آهن مشخص شده بود که  سرمربی جوان سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی با غیبت 6 بازیکن که نوید عاشوری، اریک بایناما، علیرضا علیزاده، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری و محمدحسین اکبرمنادی بودند، مواجه است، اما ساعتی پیش از مسابقه بود که کانال رسمی باشگاه گل‌گهر از مصدومیت مرتضی تبریزی، بهنام برزای و امین پورعلی هم پرده برداشت تا الهویی در دومین گام به عنوان سرمربی گل‌گهر کار بسیار سختی در پیش داشته باشد.

1840924

این مسابقه در پایان با پیروزی یک بر صفر شاگردان تارتار تمام شد و حالا گل‌گهر آماده مصاف بعدی برابر فولاد خوزستان می‌شود؛ دیداری که اهمیت فراوانی در حفظ جایگاه چهارمی سیرجانی‌ها می‌تواند ایفا کند.
برای این مسابقه حساس که در سیرجان برگزار خواهد شد اریک بایناما و نوید عاشوری به عنوان دو بازیکن کلیدی تیم قطعا در دسترس کادر فنی خواهند بود و کادر پزشکی در تلاش است تا جایی که می‌تواند از تعداد مصدومان بکاهد.

1840923

علی علیزاده، مرتضی تبریزی و بهنام برزای سه بازیکنی هستند که شاید در مصاف با شاگردان منصوریان برای دقایقی به آن‌ها فرصت بازی داده شود و البته همچنان الهویی در دیدار برابر قرمزپوشان اهوازی نیز با غیبت چند مهره اصلی‌اش مواجه است که باید طی زمان باقی مانده تا این دیدار راهکار کارآمدی برای آن در نظر گرفته شود.

1840920
1840921
1840922
1840925
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zym4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار نساجی - گل‌گهر یک مهمان ویژه دارد