تاریخ انتشار: 1402/01/18 22:35
کد خبر: 8157

پیروزی دلچسب ذوب‌آهن با درخشش فرعباسی

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان تارتار به اتمام رسید.
پیروزی دلچسب ذوب‌آهن با درخشش فرعباسی

هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری 4 دیدار به اتمام رسید و در یکی از این رقابت‌ها تیم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم گل‌گهر سیرجان بود.

مهدی تارتار در این دیدر ذوب‌آهن را با ترکیب حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، پویا پورعلی، نادر محمدی، سجاد آشوری، جلال مداحی، سامان نریمان‌جهان، محمدحسین اسلامی، محمدعرفان معصومی راهی میدان کرده است.

محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، رضا شکاری، امیر جعفری، وسلی گومزدسه سانتز، سیدمحمدرضا حسینی، محمد خدابنده‌لو، امین قاسمی‌نژاد، کیروش استنلی نیز ترکیب 11 نفره تیم گل‌گهر سیرجان را تشکیل می‌دهند.

بازی ذوب‌آهن و گل‌گهر با درگیری بازیکنان دو تیم بر سر تصاحب توپ شروع شد و بازیکنان هر دو تیم در 10 دقیقه ابتدایی تلاش می‌کردند تا کنترل بازی را در دست بگیرند و در این دقایق هیچ موقعیت گلزنی خاصی خلق نشد.

اولین موقعیت جدی این دیدار در دقیقه 11 رقم خورد و محمدحسین اسلامی در محموطه جریمه گل‌گهر روی یک پاس عمقی صاحب موقعیت شد اما مهاجم ذوب‌آهن در یک صحنه مشکوک تعادلش را از دست داد و مدافعان گل‌گهر توپ را دور کردند.

در دقیقه 12 بازی و در حالی که ذوبی‌ها مشغول اعتراض بودند، گل‌گهر ضد حمله زد و محمدرضا حسینی در محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب موقعیت شوت‌زنی شد اما حبیب فرعباسی ضربه نه چندان محکم وینگر راست گل‌گهر را مهار کرد.

ذوبی‌ها در دقیقه 19 بازی از جناح چپ صاحب یک ضربه کرنر شدند و ارسال سامان نریمان‌جهان توسط مدافعان گل‌گهر به بیرون زده شد و در ادامه نیز از پرتاب بلند نادر محمدی موقعیت خاصی به دست نیامد.

در دقیقه 21 بازیکنان ذوب‌آهن باز هم و این بار از جناح راست صاحب یک ضربه کرنر شدند که ارسال سجاد آشوری توسط فروزان مهار شد و در ادامه نیز داور بازی خطای بازیکنان ذوب‌آهن روی دروازه‌بان گل‌گهر را اعلام کرد.

محمدحسین اسلامی در دقیقه 22 بازی با یک پاس عمقی سجاد آشوری را در موقعیت تک به تک به فروزان قرار داد اما مدافع گل‌گهر با یک تکل صحیح توپ را دور کرد و این موقعیت نیز از دست رفت.

بازیکنان ذوب‌آهن در دقیقه 30 بازی پشت محوطه جریمه گل‌گهر صاحب یک ضربه آزاد شدند که ارسال آشوری با فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 35 بازی بازیکنان گل‌گهر از جناح راست صاحب یک ضربه کرنر شدند که ارسال سانتز به محوطه جریمه ذوب‌آهن توسط مدافعان این تیم برگشت داده شد.

نیمه اول این دیدار کیفیت چندانی نداشت و دو تیم در پانزده دقیقه پایانی این نیمه نتوانستند موقعیت‌های گلزنی چندانی خلق کنند و در نهایت با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 ذوب‌آهن در همان دقایق اولیه نیمه دوم صاحب یک ضربه آزاد شد که ضربه سجاد آشوری به دیواره دفاعی گل‌گهر برخورد کرد و توپ به بیرون رفت.

گل‌گهر در نیمه دوم آرایش هجومی‌تری به خود گرفت و حملات بیشتری انجام داد؛ در دقیقه 48 بازی ضربه شکاری پس از دریبل‌های او توسط فرعباسی مهار شد.

در دقیقه 52 بازی پاس رو به جلوی آرمین سهرابیان به شکل خطرناکی از همه بازیکنان عبور کرد و در نهایت فرعباسی توپ را دور نمود.

بازیکنان ذوب‌آهن در دقیقه 63 بازی در گوشه راست محوطه جریمه گل‌گهر صاحب یک ضربه آزاد شدند و ارسال صادقی از همه عبور کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه 66 رضا شکاری روی پاس عرضی استنلی در موقعیت تک به تک با فرعباسی قرار گرفت اما تعلل این بازیکن باعث شد تا مدافعان ذوب‌آهن از راه برسند و در ادامه نیز فرعباسی توپ را مهار کرد.

در دقیقه 69 رضا شکاری با یک بغل پا توپ را به امین قاسمی‌نژاد رساند و فرعباسی ضربه این بازیکن را به بیرون فرستاد.

در دقیقه 74 بازیکنان ذوب‌آهن دست به ضدحمله زدند و توپ پس از پاسکاری چند بازیکن به امیرحسین جدی رسید و این بازیکن با یک شوت گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 77 بازی خدا بنده‌لو در محوطه جریمه ذوب‌آهن توپ را به شایان مصلح رساند و پاس عرضی این بازیکن توسط حامد نورمحمدی به بیرون زده شد.

در ادامه 10 دقیقه پایانی این دیدار موقعیت خاصی نداشت و توپ بیشتر بین دو تیم رد و بدل می‌شد.

بازیکنان ذوب‌آهن در دقیقه 90 پشت محوطه جریمه گل‌گهر صاحب یک ضربه آزاد شدند که ارسال امیرحسین جدی به دیواره دفاعی برخورد کرد و موقعیت از دست رفت.

داور چهارم این دیدار 5 دقیقه وقت اضافه اعلام شد که در این دقایق اتفاق خاصی رخ نداد و ذوب‌آهن با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7mn3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز دوباره پروژه پرسپولیس برای بازگشت به صدر/ گزینه‌ تیم ملی به دنبال فرار از لبه تیغ!

جانشین قلعه‌نویی در سیرجان معرفی شد
تصمیم نهایی گل‌گهر: غیرمنتظره اما آینده‌نگرانه