//
کدخبر: ۳۹۳۸۴۸ //

طعنه پائولو مالدینی به اسپالتی: خیلی فیلم رامبو دیدی!

پائولو مالدینی، مدیر میلان، در جریان دیدار برابر ناپولی بحثی با لوچانو اسپالتی داشت که حالا جزئیاتش منتشر شده است.

طعنه پائولو مالدینی به اسپالتی: خیلی فیلم رامبو دیدی!
به گزارش فرتاک نیوز،

میلان و ناپولی این هفته در دیداری حساس و تماشایی به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان استفانو پیولی موفق شدند با چهار گل برابر صدرنشین لیگ ایتالیا به پیروزی برسند. 

این پیروزی اهمیت و ارزش بسیاری برای روسونری داشت، خصوصا که این دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم باید برابر یکدیگر قرار بگیرند و میلان حالا با روحیه بالاتری قدم به این بازی خواهد گذاشت. 

تنش در این بازی به خوبی در زمین بین بازیکنان و حتی بیرون از زمین دیده می‌شد و حتی مالدینی هم درگیری لفظی‌ای با اسپالتی در راهروی منتهی به رختکن پیدا کرد که از چشم دوربین‌ها دور نماند. 

در این تصویر به خوبی دیده می‌شود که اسپالتی خطاب به کسی که در کادر دوربین مشخص نیست فریاد می‌زد: «تو نباید چنین رفتاری داشته باشی! تو نباید اینطور رفتار بزنی!»

لحظاتی بعد لیائو که در کنار مالدینی ایستاده و لبخند به لب دارد دیده می‌شود و ظاهرا فریادهای اسپالتی خطاب به این بازیکن بوده که باعث عصبانیت اسطوره میلان شد. در ابتدا تصور می‌‌شد که او در واکنش به فریادهای اسپالتی گفته: «شما عصبی هستی آقا اما در هر حال قهرمان خواهید شد. دیگر چه چیزی می‌خواهی؟» 

1838808

اما حالا رسانه‌های ایتالیایی جملات درستی که مالدینی به اسپالتی گفته را منتشر کرده‌اند: «شما عصبی هستی آقا! فیلم‌های رامبو را خیلی تماشا کرده‌ای اما این دیگر چه رفتاری است! بی‌خیال.»

اشاره مالدینی به فیلم‌های معروف و محبوبی است که سال‌ها قبل با درخشش سیلور استالونه توجه بسیاری از مردم دنیا را به خود جلب کرده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۸۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان