//
کدخبر: ۳۹۳۸۳۴ //

سجادی: منابع مالی را در اختیار استقلال گذاشتیم؛ باید تسویه حساب می‌کردند

وزیر ورزش و جوانان گفت که این وزارتخانه منابع مالی لازم را در اختیار باشگاه استقلال قرار داد و آبی‌ها باید مطالبات آندره‌آ استراماچونی را پرداخت می‌کردند.

سجادی: منابع مالی را در اختیار استقلال گذاشتیم؛ باید تسویه حساب می‌کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید سجادی در حاشیه نشست امروز (چهارشنبه) هیئت دولت، درباره وضعیت باشگاه استقلال اظهار داشت: بیش از دو سال پیش اتفاقاتی افتاد و با رفتن برخی افراد از جمله سرمربی تیم (استراماچونی)، مطالبات حقوقی و بین‌المللی ایجاد شد که باید پرداخت می‌شد. آنها با کسی تعارف یا شوخی ندارند. مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره و مسئولان وزارت ورزش ظرف دو سال اخیر می‌دانستند که مطالبات وجود دارد و باید تسویه شود.

«ظرف یک سال اخیر، منابعی در اختیار مدیریت استقلال گذاشتیم و باید تسویه حساب صورت می‌گرفت.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: مطالبات رقم کمی نداشت و مطابق توضیحات معاونان من، مطالبات عدیده‌ای بوده که تلاش کردیم آنچه از دست وزارت ورزش، سازمان خصوصی‌سازی، اعضای مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و دولت برمی‌آمد، انجام وظیفه کرده باشیم. نهایتاً با کمبود وقت مواجه شدند و مشکلاتی رخ داد که از آن مطلع هستید.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه با مهدی تاج هم در این باره صحبت کرده است، تصریح کرد: قول حمایت از فدراسیون فوتبال را دارم تا اگر زمانی باشد، استفاده کنیم. نهایت تلاش خودمان را می‌کنیم تا اگر زمانی باقی مانده باشد، مذاکرات با سرمربی سابق ادامه یابد. برخی‌ها می‌گویند مهلت به پایان رسیده و برخی‌ها می‌گویند هنوز فرصت باقی مانده است. آنچه که از وزارت ورزش برمی‌آید، از همه فرصت‌ها بهره می‌بریم تا دل هواداران را شاد کنیم و این فرصت احیا شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۸۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان