//
کدخبر: ۳۹۳۷۶ //

یاغی از فنی به کادر پزشکی سرایت کرد / دیپورتی پرسپولیس در اردوی استقلال

یاغی از فنی به کادر پزشکی سرایت کرد / دیپورتی پرسپولیس در اردوی استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

 دکتر امین نوروزی مسئول کمیته پزشکی باشگاه استقلال به دلیل اختلاف با کادر فنی باشگاه از حضور در اردوی این تیم در ارمنستان خودداری کرد و دکتر ستوده هم از سوی نوروزی اجازه همراهی استقلالی‌ها را در این اردو پیدا نکرد. به همین دلیل دکتر مهیار مرتضوی به عنوان پزشک، کاروان آبی‌ها را در این اردو همراهی کرده است. اما سابقه جنجالی این پزشک در پرسپولیس می‌تواند خواندنی و جالب باشد.

 

مرتضوی قبلا در باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد و سابقه فعالیت در باشگاه‌های سایپا و راه‌آهن را هم دارد. نام او اما دو سال پیش و در مقطعی که در باشگاه پرسپولیس کار می‌کرد بر سر زبان‌ها افتاد. مرتضوی یک بار در مصاحبه‌ای مدعی شده بود بابک حاتمی بدون پشت سر گذاشتن تست پزشکی و با وجود مصدومیت به پرسپولیس پیوسته است. او همچنین ادعا کرده بود که پیام صادقیان داروهایی غیرمتعارف مصرف می‌کند. این دو ادعا باعث شده بود تا صادقیان و حاتمی از او به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کنند! همین اتفاقات باعث شد تا حمید درخشان هم او را به خیانت به باشگاه متهم کند. مرتضوی چند روز پس از این ماجراها از پرسپولیس اخراج شد.

 

جالب است که او در اعتراض به مصدومیت حاتمی و شرکت نکردن او در تست پزشکی از استقلال اخراج شد و حالا مشابه همان اتفاق برای کادر پزشکی استقلال می‎افتد و البته مرتضوی جانشین نوروزی می‎شود!

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان